Ja ny medlem här då......
Ja så var man medlem här med, vem är jag då?
Jo Michaela var namnet, 20 år ung och boendes i Gävle. Vad mer kan man skriva? Jag är inte så bra på det här med presentationer osv….. Letar iller, IGEN. Elin_n här på iller i fokus köpte båda mina illrar, först Palle (numera Elvis) och Valkyria (numera Triss) då jag bodde med dåvarande PV, 2 hundar & dåvarande PVs reptiler i en 1:a. Allt var kaotiskt och jag kände Triss behövde ett bättre hem än det jag kunde ge henne då. Elivs såldes pga han var elak mot hundarna och dom var livrädd för honom. Såg lite kul ut, pga jag hade en GD som var då 84cm i mankhöjd & livrädd för en liten iller. Nu bor jag ensam i en stor 2:a, inga djur & längtar efter att få ha en eller två illrar springades här hemma, jag är långtidsjukskriven så tid finns det gott om!
Ja du ser, jag fick ihop en pres iaf! Duktigt gjort av mig 
Mvh Michaela

Gullit det måste ha sett ut det där med hunden :D aja Välkommen hit :) Har du en bild på dig?
Jag har en bild på min själva sida, trodde den skulle vara med här också men ikke sa nikke :S
välkommen :)
Tack tack! :D

välkommen hit till iller värden

då såg jag :P

Välkommen hit, skojigt att vi blir fler från Gävle området.
Elvis och Triss är verkligen två gullegrisar. Elin och Johan har gjort ett bra jobb med dem, specielt med Elvis. Som faktiskt vann på utställningen i Skövde i helgen som var. ;-)
Så han är inte bara snäll utan riktigtsnygg om man frågar de engelska domarna ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hehe ja jag kunde ha honom en lång tid innan han skrämde hundarna, Triss hade jag i ett år innan jag insåg att hon behövde komma till ett nytt hem. Båda två är fina illrar och jag är glad att jag hittade Elin & Johan.

kan jag få se en bild på elvis?:D
Bara gå in på Elin_n här så det du nog en bild på Elvis

Men Roxanne du har väl sett Elvis? Det är ju Elin_n här inne som har honom nu.
Audiatur et altera pars
Hm… Ser jag skrivit fel på mitt inlägg till dig ÅsaF… Jag menade att jag inte kunde ha Elvis så länge innan jag insåg att han skrämde slag på hundarna :D Det såg rätt roligt ut när han satt sig fast i min GDs nos, det var ett jädra sjå innan vi fick loss honom :P Men som sagt är jag jätte glad att jag hittade Elin & Johan åt Elvis och att dom sedan var villig att köpa Triss också. jag har inte kunnat träffa Triss & Elvis sedan jag sålde Triss pga personliga skäl men jag saknar Triss väldigt mycket då hon var min 1:a iller och den härligaste & snällaste illern jag träffat!

Triss är verkligen en riktig pärla. Sååå otroligt snäll och godhjärtad. En riktig fröjd att mysa med.
Audiatur et altera pars
Ja hon är underbar! Det var vekrligen svårt att sälja henne men jag som sagt, jag hade en GD på 13mån och en PB blandis 8mån att försöka fostra. PB blandisen sålde jag till en vännina & GDn sålde jag efter många om & men nu o Maj. Mitt svåraste beslut. Hade jag vetat att jag skulle ta mig loss & flytta ifrån min dåvarande PV så hade jag behållt Triss, inga tvivel om det!

Här är en bild på Elvis, Roxanne =) Det finns fler i mitt fotoalbum.
Jag är otroligt glad över att jag och Johan fick möjligheten att ta hand om Elvis och Triss. Elvis var ju inte direkt någon ängel när han kom och vi funderade ett bra tag på vad vi gett oss in i men med mycket envishet och träning så gick det att få honom gosig oxå =) Att vi har gjort ett jättejobb med Elvis måste jag bara hålla med om Åsa (inlägg 7) och att han är snygg är ju bara ett plus =) Nu ska vi bara få honom att inte bita främlingar i ansiktet så fort han får chansen för som det är nu är det tydligen bara mattes ansikte som är pussvänligt *hihi*
Triss har ju varit perfekt redan från dag ett. Hon vet inte ens vad bita är, när hon leker kan hon bli lite bitsk men det är inget vi straffar henne för. Det är ju precis så hon leker med Elvis och Chiquita.

haha, min Sanna kan intyga att Elvis inte är ansiktssäker. Hon tror att alla illrar är som Bella som man kan pussa på hur som helst. Vilket han snabbt bevisade att han inte var ;-)
Audiatur et altera pars