Ny tagna bilder av Grostaquin och Gustavq

Söta killar du har där klarsferrets.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

tack åsa
Vilka myspluttar =) Percis som man vill ha dem för att sticka dit näsan och snusa som mest ;)
Paulina
Kul att du har fotat lite. blev ju fint. =) Du får fota lite fler bilder och dela med dig. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

jättefina bilder! Det syns hur trött Grostaquin är…!

#6 ja det är sällan som jag kyckas få in full träff på dom Gusgus är ju som sagt en vilde och grostis ja han är trötter fransos ända ut i tassarna ehhe
#7 ja du men min lärare finns ju inte till gänglig här nu så jag atr upp det jag fick i läxa förra sommaren men hoppas och tror att min lärare kommer hit till sommaren i gen så jag får mer lektioner ,
Har fotat en hel del nu i dagrna kommer att läga ut dom så fort jag kan ska bara försöka att redigera lite mer o få bort blixtewn som är lite över allt hehhe,
Ja han kan värkligen visa vad han är på glad eller trötter för det mesta trötter och hungrig och vill bara gosa ner sig hälst i min rull stol för dit går inte gusen så ofta o då får han vara själv vilket han fullkomligt älskar att lägga sig på dynan på rullisen.
men jag är stolt att jag klara av dessa kort men det finns ju en orsak till detta oxå en bra lärare då går allt så mycket bättre hihi
Otroligt söt :)