Andra dagen på Djurmässan i Höganäs.
Så var då andra dagen av djurmässan till ända. Vi fick köra hem tidigare för att jag kände mig kass i magen, men vi var där iallafall ett par timmar innan vi packade ihopa allt. Där var hellre inte så mycket folk idag som där var igår, och minst 2-3 andra utställare var hellre inte där idag. Som tur var så var en iller kvar då hennes mamma jobbar i blomsteraffären där, illern är min Tiffanies dotter som nu snart ska bli 4 år gammal. Fick tagit några fler foto idag, så jag sätter upp dessa då jag sa till djurägarna i fråga att alla foto (ja, dom flesta iallafall) kommer att visas här inne.
Idag hade jag inte med Agnez då hon lyckades med konsten att rymma från buren ett par gånger, buren som jag trodde jag hade illersäkrat så bra. Men inte tillräckligt enligt Agnez iallafall, får se om jag kan fixa till detta till nästa gång buren ska användas. Så idag fick bara Kahn, Nanooq och Miller följa med, var meningen att jag skulle haft med Tiffanie och Tilly, men då dom är mindre än vad Agnez är, så hade dom också med all säkerhet rymt ut från buren.
Christel med Kahn, Nanooq och Miller.
Christel

#3 Då skriver jag väl här att det där är västgötaspetsar då.
Och tillägger att jag är jätteavundsjuk för att det inte finns husdjursmässor här i närheten.

Oh, Oci-katter som ar sa fina :)
// Amanda

Vad trist att du vart dålig. Men det är roligt att det fanns en iller kvar i alla fall så folk kunde se våra underbara pälsar.
Och så kommer du ihåg nu då att hälsan går först som jag sa innan du åkte dit.
Du måste se till att sköta om dig.
Super roligt i alla fall att få se alla underbara kort från mässan. Nästan så jag börjar sakna de hektiska dagarna i Stockholm och den mässan. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars