Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 161 ggr
Faxlin
0

Hakuna Matatas Stitch (bilder)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp hade sådan tur att jag bestälde bilder av Veronica på IT på min lilla bebis. Så hon fotade en del på honom och på hans kompis Buffy. Jag tänkte dela med mig av några av dessa bilder. Så fler får njuta av vad fin han är ;-)
Nästan så jag funderade på att stjäla tillbaka honom av Sara. Men vid närmare eftertanke kom jag på att han har det alldeles utomordentligt bra hos henne (trotts hennes fanatiska rosa hysteri), så han får väl stanna då. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Så ännu en bild på honom.

Audiatur et altera pars

holtz
0

Naaw, va söt!! Myspys ju =)

*L*
0

Buffy e mysssig ;) men det e juh stitch med så klart

Faxlin
0

visst är han en söting. ;-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Slänger in en bild på Buffy imellan då ;-)

Audiatur et altera pars

Roxanne
0

Off vad fin teckning! ??? eller Generad

Faxlin
0

En till bild på Buffy. ;-)

Audiatur et altera pars

*L*
0

Stitch poppa som f*n när jag gick en bit med honom idag på illerträffen och så sprang han, vände sig om kolla på mig, sprang, vände sig om kolla på mig o.s.v som att säga "varför följer du efter?"

Thyne
0

Aw, vad fina de är Åsa. Om jag inte redan hade mina två skulle jag vilja ha en valp från din kommande kull ;)

Faxlin
0

haha, han är lite rolig den grabben ;-)

Audiatur et altera pars

Roxanne
0

#8 vart är du? :O

#10 grymm Åsa :)

Faxlin
0

Visst är han grym. Bara måste få visa ett kort till på honom. Man är ju lite stolt över sin uppfödning liksom. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

ooohhh mina älsklingar! tack för att du la ut bilder på dem åsa! Ja, stitch e verkligen underbart go…men stjäla tillbaka ´honom får du nog inte hihihi

Faxlin
0

Jag har fått massor med snygga bilder på dem Sara. Vi får fixa så du får allihopa sedan. Kanske kan jag skicka dig en cd med dem på. ;-)
Taskigt att jag inte får stjäla tillbaka honom. ;-) Nejdå, han har det så bra hos dig, och jag är så glad att han finns hos dig nu. Ge grabben en kram och puss från mig och påminn honom om vårat lilla samtal om nästa sommar och ny valp och sådant. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

Åh det hade varit super snällt åsa! kan medela att stitch inte gav sig på varenda iller på träffen idag i alla fall….ok, de flesta fick stryk, men som vanligt blev han uppläxad av tengil….det kanske finns hopp för grabben ändå ;)

Han skickar jätte puss till gammelmatte!

Faxlin
0

Tar tacksamt emot pussen från grabben. Klart det finns hopp för honom. Vi måste bara prata ihop oss lite mer han och jag. Sedan ville han vara med och välja ut vem som skulle få flytta in sa han. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

ja, det kan jag väl gå med på! frågan e bara vem som ska prata med Buffy….hon e ju nästan värre än stitch….hmmh undrar hur de har blivit så? Är det för att deras matte e  så osocial å otrevlig kanske ?

Faxlin
0

haha, jag får väl försöka börja med att snacka med Stitch och sedan ta hjälp av honom för att snacka med Buffy. eller så får vi presentera Buffy för Nikita här hemma. hihi
Så kanske min gammeldam kan prata henne till rätta. Eller snälla Bella.

Audiatur et altera pars

*L*
0

Men hallå Buffy är snäll, säg att hon kan bli  coola moster Buffy.

då blir hon glad

Faxlin
0

haha, ja kanske kan det hjälpa att säga att hon får bli en förebild för trulsen som kommer hem ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

de vet e katten…hon har nyligen blivit både moster å faster men inte katten ser hon lyckligare ut för det ;) hihihi