Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 135 ggr
Madde
0

Husdjursmässan i Örebro

Den 14-15 oktober kommer jag, chrille, malena (vi hoppas även att några till vill vara med oss) och visa våra illrar under båda dagarna.

(Som det ser ut så kommer Ahms-Illertorg upp på söndagen ifall någon behöver köpa något och då slippa frakten.)

Lördag 10.00 - 17.00 Söndag 10.0 - 16.00

Inträde: Vuxen 70kr, Barn 8-15år 30kr, Familj 140kr

Tänkte höra om det är någon mer som är intresserad eller helt enkelt bara vill komma förbi och hälsa lite.

Det är många andra djur som kommer vara där. Reptiler från Borås och kor och höns, hundar, katter och så självklart illrar, mm.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[HannahoHenrik]
0

När är den mässan? bor i örebro vore kul o komma o titta var där förra året o kika lite

Madde
0

Jag har fetmarkerat lite saker i min första kommentar. =)))

sarae
0

Hade gärna kommit! Men kommer hem från england fredah eftermiddag å sen har vi ju träffen på söndag…..

Malena
0

Åh det ska bli så kul, ser verkligen fram emot det!!

DG
0

Synd att min sambo har inte hunnit skaffa körkort ännu :(

JossanH
0

hade varit skoj men man måste prioretera och jag väljer IT och Viking Ildern!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Melinko
0

Finns det någon hemsida till mässan?

[HannahoHenrik]
0

hehe oj missade det helt vilken dag det var, sorry! =)kommer nog som sagt o tittar det är ju i rätt stad o allt.

Madde
0

Här är en sida till örebromässan. =) (står tyvärr inte så mycket)

Alla är välkomna och hälsa på oss där. =)))

klarsferrets
0

vi på klarsferrets önskar er en trevlig helg där då vi tyverr inte kan åka till denna.

Men vi är så glada att crille o madde åker dit o visar sina mullrar.

Malena
0

Imorgon är det dags ska bli så kul!! här hemma har vi fullt upp att packa grejjer! jag packar ned och benjamin plockar upp och springer iväg =) vilket timwork haha, busungarna har fått bada så nu luktar dom så mumsigt =)

Roxanne
0

Madde? var det inte där som jag va med mina chinchillor?och till och med köpte en ;D men iaf… jag vill dit igen.. tror inte att min far vill det bara :O

Madde
0

nä jag tror att du var på kvinnerstaskolan. Vi ska vara på örebromässan.  Inte lätt och hålla koll på sånt där. =)

Roxanne
0

määäh åååh, dumma jag hatar att ha fel (A)

Madde
0

Åh vad vi har haft full upp idag. =)) Men va skoj vi har haft. =))

I morgon kommer ahms-illertorg och sofie och manne utöver mig, chrille och malena.

Sen kommer det en artikel om mässan. =))) både om illrar och andra djur. =)))

Faxlin
0

Ser verkligen fram emot artikeln. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Det som är roligt är att det inte bara är illrar på korten. =)) utan lite andra djur. Har fått kort på en Hornorm eller något åt det hållet.Superhäftig men giftig. =))

Malena
0

Vill tacka för en jätte bra helg, vad kul vi har haft, måste varit en publikfavorit folk runt omkring oss hela tiden =) Men oj vad trött jag är, är det inte efter helgen man ska känna sig utvilad?? hehe