Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1510 ggr
Borgarn
0

Illervalpar födda 06.06.06

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har 1 valp som söker nytt hem, (det är en hona)
Hon är:
Vetbesiktade,Chippmärkt, och Reggade i Svenska Illervänner.
För mer exakta krav osv, läs på min hemsida.
www.illerborgen.info.se
Tänk på att jag vill träffa alla mina valp-köpare innan ja bestämmer mig för om dom ska få köpa en valp, så det är bra om ni inte bor allt för långt bort från Stockholm.

Min mail är: illerborgen@hotmail.com

Mvh Illerborgens Illeruppfödning

Guteillern
0

Vilken sötnos det var på bilden! Härlig teckning. /Ammi

animal-lover
0

jag skulle vara väldigt intresserad av att köpa en hona om det finns en i kullen !!

jag bor i västerås så det är inte långt i mellan. hör gärna av dig min e-mail är: husmusen_norpan@hotmail.com 

Mvh Denise Loeper

Borgarn
0

*puttar upp*

DG
0

Oh vilken sötnos. Man blir sugen på skaffa en till me tyvärr så funkar det inte :(

ferretgirl
0

Betyder inte det tur att någon (iller eller människa spelar väl mindre roll) är född som nu dina illrar 06-06-06 eller gäller det bara dom som t.ex var födda 8-8-88 och liknande????

Velsan
0

hehe i djävulens nummer 666 :P kan nog disskuteras, valparna e säkert lite extra onda :P men de e ett passande datum för ilrar.

Borgarn
0

*Puttar*

JossanH
0

Har du fortfarande kvar valpar??

Sajtvärd på Iller.ifokus

Madde
0

Ja hur går det borgarn. Har alla blivit sålda? Visst behöll du en. Damien om jag inte minns helt fel?

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[tiiia]
0

*åh så söt*

Borgarn
0

*Puttar upp*

Har en hona kvar,då förra ägaren drabbades av astma och allergi. ( på riktigt och inget lurendrejeri).

Faxlin
0

haha, ja det var bra att du förtydliga det Borgarn. För det händer ju faktiskt det med, fast det inte är så vanligt. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Borgarn
0

Här är en bild på tösen som e till salu :) , e hon inte för fin :) Hehe

Borgarn
0

Söten :D

DG
0

Neeeej, inte visa söta bilder på valpar. Vill redan ha en till :(

sarae
0

känner det samma….arghhhhhh…….valp abstinens på hög nivå!!!

Gud va söt hon e!

Madde
0

Hur har det gått???

Borgarn
0

#17 jag satte ju in annonsen igår så det har inte gått så mycket längre  ;P

Madde
0

Vem vet du kanske har någon het kandidat till just din hona. håller tummarna i alla fall. =)

Flisa
0

underbar, shit vad fräckt att den är född 06.06.06, jag menar, det är ju som 666, djävulens son :P Man blir ju frestad att köpa den lilla djävulsdottern hihi Räcka ut tungan Men jag vet ju att det inte går, har redan tingat en valp från kristianstad ;)

Theres
0

#20, tänkte precis skriva något liknande om djävulen ;P

golf.ifokus.se

emoflickan
0

Jag tycker att det är mer tufft att det blev 6 valpar oxo (7 men en liten dog ju:( ) men ändå, 6 valpar 06-06-06 ;)

Tina-A
0

Milton är en liten djävul i alla fall ;) Är ur samma kull, hihi.. Men han börjar bli snällare nu :P

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Flisa
0

oj, blev det 6 valpar 06-06-06? haha, när man har en satabnist till idol lägger man märke till sånt ;)

Gilla
0

Vist var de födda runt kl 6 på morgonen oxå om jag inte minns fel *ler*

Hejsan…jag är Marwins nya människomamma föresten.

Marwin är bror till Milton o lilltösen o han är nog en ängel som inte alltid döljer sina horn nej Skrattande

[tiiia]
0

ååh jag vill också ha en 6.6.6 iller Flört tufft datum, söta illrar och sist men inte minst födda kl 6. Glad

Borgarn
0

Hej! =) kul att ni hittat hit också.

Hehe stämmer alldeles utmärkt, jag var uppe vid kl, 05.00 på morgonen, men då hade inga valpar kommit, men sedan vaknar jag 06.30 av att två valpar fött  och två till valpar var på G. Så dom började föddas någon gång vid 06.00! =) =P

Flisa
0

Coolt :D

Roxanne
0

Är det nån som har köpt den än? :O Min nya chinchilla är född 06.06.06 ;)

Borgarn
0

´#29 nepp.

DEBBY
0

**har du din lilla tös kvar?
**

elinn
0

#31 Jag har inte sett Borgarn här inne på ett tag nu så är du intresserad av hans valp så kanske det är bäst att du går in på hans hemsida och skickar ett mail, tror du kanske får svar snabbare då. Bara ett tips =)