Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 125 ggr
[tiiia]
0

En sida om illrar

vore kul att veta vad ni tycker om den. den är inte klar än på långa vägar så det vore kul att få lite tips och ideer på vad som borde finnas med på sidan :) illerfeber

/matilda

LeeLoo
0

Har kollat in sidan! Tycker den såg bra & mysig ut. Men är för trött just nu för o komma på nå bra å tillägga. Men det var roligt att se ialf, tycker det är imponerande med denna skaparglädje. You go girl!!!Flört

[tiiia]
0

tack så mkt :)

[tiiia]
0

vore kul med lite kommentarer på den Fundersam är den värdelös, okej eller vad? skulle ju hjälpa massor om man fick lite kritik.

Velsan
0

jag tyckte de va lite jobbigt å se på sidan, va så mycket löv å menyn på sidan va svår å hitta direkt :P sen så att man ska va bredd att ha illen i tolv år, borde du ändra till 6-8 år, somär mer snitt åldern. finns välnån iller som blivit typ 14. men blir illern 10 år har man tur.

[tiiia]
0

nu har jag ändrat åldern på illrar och bakgrunden. tycker ni att det blev bättre? dessvärre började deras server krångla just nu så jag är inte 100% på att sidan funkar för ögonblicket.

Tina-A
0

Ja det är bra, tog ett litet tag för mig också att se vart menyn var eftersom den är till höger istället för vänster :P Fina bilder

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[tiiia]
0

tack så mkt. jo menyn stör jag mig lite på också. men det är ju freewebs och det enda mörka temat som jag kunde tänka mig var den här. så jag kanske får skriva en liten text som hänvisar till menyn på höger sida :)

nisse
0

inget fel på den sidan :-) löven är dock en aning jobbiga…jag blev lite distraherad av dom

[tiiia]
0

men jag tog ju bort löven?

Ferret.YinniZ
0

#8 du kasnke mernar löven som flyger ned från sidan?

Therese-jhfd
0

Härlig sida du har gjort tiiia!

Om du vill kan vi lägga till den under länkar här på iFokus.

/T

[tiiia]
0

#11 Det vore jätte kul :)

#10 de skall vara borta de också nu, såg dem inte själv eftersom att jag har mozilla men jag såg att jag råkat klicka i höstlöv. :)

Therese-jhfd
0

Så, då var det ordnat. Glad

[tiiia]
0

tack så mkt :)

LeeLoo
0

Åh men jag som älskade löven för tankarna på en illerpromenad en härlig höstdag…men, men den är fin nu oxå Flört

Faxlin
0

Nu har jag varit inne där. Jag tycker sidan är jättefin. Och jättebra att Therese fixade så vi länkar till den. Berömmet av iFokus tackar jag självklart för. Jättegulligt skrivet Generad

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[tiiia]
0

tack så mkt själva. det är jätte kul att ni varit inne och kikat på den.

klart att ni skall ha massa credds, spec du Åsa, utan alla er så skulle jag inte ens veta en tredjedel av det jag vet idag. Måste ju se till att alla andra blivande/nyblivna/övriga illerägare också hittar hit. vet ju att de kommer att trivas ju ;)

Faxlin
0

Generad

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smeagol
0

Jäklar villken fin sida! Jag vill oxå göra en hemsida…=( Men en liten sak som jag personligen inte gillade var att de var svart bakrund. Tycker att de blir jobbigt att läsa då! Men bilderna var jättefina och annars så var det jättebra upplägg!!

Weazel
0

Synes det er en bra side! Bruker freewebs selv, du må gjerne gå til min side og titte litt og se om du finner noen tips.

Madde
0

Vad skoj och se fler som har fixat hemsida. =)))

Tänk om man ändå kunde komma så långt så att man fick till en sån. Är riktigt avis på er som tagit tag i det hela.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[tiiia]
0

#20 vad heter din sida då? eller den kanske finns på länkar?

#21 det är jätte lätt att fixa en på freewebs. det går jätte snabbt, eller det känns iaf som det, även om man suttit i flera timmar ;)

Theres
0

det är en länk på hennes sida :D

golf.ifokus.se

[tiiia]
0

Nu har jag skrivit om klickerträning med iller också på min sida. den är lite haffsig, men jag skall försöka fixa till den i helgen. :)