Iller säljes Uddevalla..
Hej ska nu sälja min Iller som är 7 månader. Han är jättesnäll och mysig.
Är viltfärgad tomte. Vaccinerad och Chippad.
Ska sälja han pga att han och min sambo inte kommer överrens=´(
Så vill ha iaf 2 000 kronor när vi köpte honom för 2 500.
Han heter ArsAmani , så har kallat honom för Armani för det mesta..
Tveka inte med att höra av er om ni har några frågor.
Kan även åka en bit med bil om det e för långt.
Mvh//Angelika
Mobil:0765541440
2000 är en ganska så hög summa för en omplacering. Räkna med att det kommer ta tid, det finns många omplaceringar ute nu när det är Höst/vinter. Sedan kanske hemmet går före pengarna ibland?
Alla vill vi väl djurets bästa.
Söt var han i alla fall. Vilken uppfödare kommer han ifrån? Oftast brukar uppfödaren vilja bli kontaktad och även hjälpa till att omplacera :)
Oj en iller till i Uddevalla vad kul men vad synd att han ska flytta och att det inte funkar,.Jag bor själv i Uddevalla med mina två vildar men ja vet hur jobbigt det är när det inte funkar med en sambo, lider med dig.. Hoppas ni hittar ett bra hem till lillkillen
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Ja självklart går priset att diskuteras! Kan även säga att Alla hans leksaker och filtar o resebur e med honom.

Å, vad tråkigt med sambon. Själv känner jag mig otroligt lyckligt lottad som är ihop med en fullständigt djurfrälst kille. Men inte alla gillar illrar. Många av mina vänner är väldigt skeptiska och när de kommer på besök får man stänga in "vilddjuren". Lycka till!!!
Vill så gärna ha kvar honom , men han tycker ju verkligen inte att det går så bra mellan dom så det finns väl inte så mkt me att göra.. kanske hade kunnat byta sambo då men:P

#5: Det hade jag gjort 
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#5 Jag satt i samma sits för 1½ år sedan, pga iller och annat slutade det med att vi flyttade isär. det är verkligen ingen lätt situation, min dåvarande sambo var livrädd för illrarna.. ansvar dom behöver mig och jag vill vara med dom kan inte det accepteras så är det svårt att leva ihop. Men usch lider verkligen med dig det är ingen kul sits du är i.
Vad är det som din sambo tycker är det största problemet med grabben? Kanske kan man få honom att komma över de hela om man vet vad som är jobbigt. jag resonerade som så att illrarna har jag skaffat mig och dom är mitt.
Vill ni träffa andra illrar eller en illertok så finns ja ju i stan om ni vill prata iller eller så :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Vart i uddevalla bor du då? om jag får fråga? vi bor uppe vid hovhult. har nyss flyttat hit.
mvh//Angelika
#8 Jag bor på Äsperöd. Har kompisar som bor på Hovhult.
Just nu är Madde på iFokus hos mig och hälsar på oxå så nu finns det en illertok till att tjata med om ni känner för det :)
Bara att hojta så kan vi säkerligen stämma träff :) Kan skicka mitt nr i ett PM
Oh nu får vi ta och starta iller mini träffen snart ;) Kan vara hemma hos mig =)
Lill killen är helt underbar
*dregel*
oh Therese ;) I TOLD YOU SO! SÖT!
Det e en del som ha skrivit till mig och sagt det=) men han är större än på bilden som sagt=)

Oh, fler illrar i mina hemtrakter :)
Carpe Diem
Yes jag är i uddevalla hos maria. = vore skoj och träffa er om det skulle fungera. Kul att alltid träffa nya illermänniskor. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
finns på msn mariamalmgren@hotmail.com om du vill prata :)
Han är ju underbar! Får man komma och hälsa på grabben? :)
Klart du får göra det! Dom som vill komma o hälsa på dom får göra det. Ta med era illrar oxå isf så mankan se hur dom kommer övverens=)
självklart :) vi får bestämma någon dag så kommer vi!
Hejsan!
Ja han finns kvar. Har skrivit in dig på min msn så kan jag berätta mer där då=)
Mvh//Angelika O Armani
Hejsan, om han finns kvar får du gärna meila mig på tobiassmedberg@hotmail.com
Han var en riktig snygging!
Puttar för grabben

hur har det gått för underbaringen? :)
mjodå verkar som om det e en del intersserade men verkar även gå lite segt.. behöver igentligen bli av med honom nu i jaunari så .. men vill ju verkligen att han ska ha det bra:)men det e mest folk långt bortifrån som e mest intresserade.. så man inte kan hälsa på honom.. e beräknad den sista januari med mitt barn oxå så tror att jag kommer få sälja honom snarast:(
Hoppas du hittar ett hem åt den söta grabben!:)
#31 det hoppas jag med=)

jobbigt med intresserade långt bort, å andra sidan ska man ju inte vara rädd att det kanske är någonstans där han kommer trivas bäst? Hade jag kunnat hade jag tagit honom, han ser ut som en riktig mysklump! :)
hoppas det löser sig för er kramar

Kan jag komma och kolla på honom någon dag kanske? :)

Det är en väldigt charmig kille du har:)

Hej! Finns Armani kvar?
Hejsan allihop=)
Japp Armani finns kvar. Men finns en del som är väldigt intresserade och självklart vi av dom=) Dom som är intresserade av honom får komma o hälsa på oss så att ni får lära känna honom lite=)
#38 jaa visst e han charmig=) o så mysig=)
#35 klart du/ni får komma o kolla in honom har skrivit det förr till ngr. så det e bara o komma o hälsa på=)
#39 Japp han e kvar då som sagt. letar fortfarande efter det perfekta hem som han är värd.=)=)
Mvh//Angelika O Armani
Hej igen!!!
Nu har min älskade lilla illerpiller fått ett nytt hem..
Som jag tror han kommer trivas i och få stanna kvar resten av livet..<3
Men men ni får ha det bäst allihop!
Kram Angelika*

#41 Va skönt att höra att det löste sig, hamnade han hos nån här inne?=)*nyfiken*
Ja han hamnade faktiskt hos en tjej och hennes sambo.. Men dom verkar verkligen helt perfekta för varandra.. min lilla illerpiller<3
han springer runt o leker med katten o grejjar runt:)
Hon heter HuldaR här på sidan=)
Kramar Angelika*

#43 Va kul, såg tråden=)