vad tycker era illrar om för godis?
skulle börja träna lite trix med göran har köpt två olika sorters iller godis och inget duger vad ger ni era för något?

Godispluttar för kaniner. Ser ut som mjölk-ploppar.
Här hemma får våra illrar Bandits och Ferret-T-Rocks som Ahms-illertorg säljer.
Förut gav vi de yoggisar men det har vi slutat med då det är lite mycket socker i. Men de är goda och äta själv. =)))) Men ger man med motta är det ingen fara.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
precis…yoggisar älskar mina, men där har jag satt tvärstopp…nu blir det mest greenies…,men buffy e nget fan…så jag vet e sjutton vad jag ska hitta på ;)
har testat bandits och ferret complete men det duger ju ej.
fick något från ahms någon liten prisent som såg ut som vit choklad är det sädana dära yoggisar? det kan jag ju testa för han var helt galen i det och råkade ta min han istället för han blev helt tokig i det.. ajaj
Åh jag glömde Greenies. De ge vi nu för tiden oxå. =) Tack sara.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#4..ja det är Yoggisarna från amhs..mina e oxå helt galna efter dem men jag har slutat ge dem, eftersom de innehåller för mycket socker…vilket inte e bra…för mycket socker kan på längre sikt orsaka insulinom….men illrar e illrar å tänker inte på vad som e bäst för dem så mina går här hemma å surar ;)

min tycker att ett billigt kattunge foder är mumsigt!? Mjau heter det :P men det är som godis hon får det…Gör en massa trix, hon gillar vetegroddsolja oxå men det är ju lite svårt att ha som godis…Undrar just hur mycket olja som är ok att ge!? Någon?
ca 1-3 droppar om dagen är ungefär vad man skall ge …inte mer än så om man ger det dagligen då de kan få "överdos" av e-vitamin så att säga…

#8 mm tack! ska kolla upp bieffekter..

aneroxi..hm?

melwin älskar whiskas kitbits ost och kött =)
golf.ifokus.se
Vetegroddsolja innehåller A-vitamin, en vitamin som i för stor mängd ger leverskador. 1-3 droppar om man ger varje dag, använder man vetegroddsolja vid t.ex. kloklippning (det blir många droppar på en gång), bör man inte ge det vid andra tillfällen.
/Ammi