Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 328 ggr
UlrikaG
0

Tyr´s avsaknad av mandom...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så kan man nästan säga nu, när han är kastrerad och kal i pungen.

Jag tycker nog han luktar man fortfarande, och det vet jag att tjejerna håller med om….Jösses vilken behandling han gett dem de senaste två månaderna. De har, tyvärr, fått bo nästintill dygnet runt i en hage i vardagsrummet pga Tyr.

Han och Hero har ju kommit såpass långt i sin relation att de accepterar varandra, vilket iaf gjorde att jag kunde ha killarna i rummet under natten, men tjejerna hade blivit våldtagna dygnet runt.

Tyr har inte varit lugn på något sätt, och tanken och förhoppningen var, att han skulle gå i avel innan kastrering.

Jag fick dock ta det beslutet att kastrera honom för jag har inte den möjligheten att dela av lägenheten och ha två läger tills parningen skulle skett. Det kändes defintivt inte rätt mot tjejerna heller för den delen.

Så, idag blev jag väldigt glad när jag kom hem efter jobbet! Alla sex är vänner och jag kan äntligen ta bort den där hagen ur vardagsrummet och slippa oroa mig för att Tyr kommer lyfta hagen och släpa ut en stackars motvillig tjej eller nåt…..

Inte nog med att ärkerfienderna ligger och sover PÅ varandra ;) så ligger även tjejerna och sover så sött bredvid :)

Det värkte så in i bomben i hjärtat över att ta beslutet, men jag blir väldigt glad över att alla kan vara tillsammans igen och det tror jag tjejerna okså är :)

UlrikaG
0

Alla pojkarna tillsammans :)

UlrikaG
0

Måste visa Hero ocskå.

För två år sedan när han kom till oss, trodde jag aldrig att han skulle sova såhär i man famn, men med mycket tålamod så….:)

UlrikaG
0

Eller slappna av såpass att han låg i illersömn såhär :)

UlrikaG
0

Här ligger helbröderna…

Frågan är om jag skulle vilja sova såhär på syrran….;)