Iller iFokus

Iller

Etikettlänkar
Läst 763 ggr
Sara
0

Flyttrea Vitalin!!

Under december har Amhs-illertorg flyttrea på Vitalin, 5 påsar á 2 kg kostar 350:- med lång hållbarhet.

Amhs kommer att flytta till en butikslokal i Tidan, utanför Skövde, som invigs i februari. Dock vill Nettan inte släpa med allt foder dit ut så nu har hon flyttrea.

Fodret kan hämtas i Skövde om man inte vill ha via posten.

Sara

Aviendha
0

Och jag som snart måste köpa mat =) Måste kika lite. Vet du Sara om de säljs styckvis med?

Sara
0

Japp det gör de, kostar 80:- påsen då.

Sara

Johan-
0

Vad ligger frakten på??

Sara
0

Oj, det får du nog kolla på deras hemsida, har det inte i huvudet.

Sara

Nea
0

Frakten går efter postens porto tror det är ca 200kr men som sagt kolla på amhs

I vilket fall som helst så är det ett otroligt pris. För er som tycker att frakten är dyr kan jag meddela att passar ni på att köpa nu så blir det ändå billigare än vad en kartong vitalin har kostat. Som mest har jag betalt 565kr för 10kg Vitalin. Har jag rätt ang frakten blir det nu ca 350+200=550.

De senaste gångerna jag har köpt har det varit erbjudande och jag passar alltid på att köpa när jag är på utställning och/eller träffar där amhs är med så jag på det sättet slipper frakten.

trollet85
0

jag och en kompis kommer åka och handla foder där runt nyår. Om andra i östergötland eller närheten (jag bor utanför Mjölby, skulle du vilja ha hjälp med frakt även att du bor en bit bort hör av dig till mej så kollar vi möjligheterna!) vill "samfrakta" så hör av er till mej eller Amhs.
Lättast är om ni beställer själva och betalar själva och vi bara plockar med det när vi åker. Kommer åka Motala, Askersund och sen runt Vättern o ner.

Självklart kan jag även ta med andra saker från AMHS än foder om någon vill beställa annat.

[kjamtessa]
0

Någon som åker i mellan dagarna för att köpa och åker förbi trollhättan på vägen hem?

Strumpan
0

Har precis gjort en best och det gick totalt på 615:-

Mvh Jenny

Sara
0

Kan meddela att Vitalinet går åt som smör i solen. Skynda skynda..

Sara

trollet85
0

*puff*
åker inom en vecka är tanken

[Cute]
0

Om man beställer blir det endå dyrt med frakten ca 600 kr sammanlagt.. Frakten ligger ju på ca 250 kr med bussgods eller hur det skickas, så man tjänar ju inget på rean om man inte bor i närheten o kan köpa direkt. Saknar den informationen i reklamen man fick på mailen.

Men så är det!

:)

Sara
0

# 11 Fast det blir ju ändå billigare än det var innan rean även med porto.

Dessutom får man ju alltid betala porto, det ändras ju inte även om det är rea.

Sara

[Cute]
0

#12 Nej det är jag medveten om men ville ju haft hela pris informationen i reklamen. Kort och gott! :)

skrollan
0

ja, det blir ju som sagt billigare i alla fall, portot kan man inget göra åt. Det får man dessutom lista ut själv att det kostar med porto utan att dem ska skriva att porto tillkommer.
Synd att våra inte går på det fodret, annars hafde vi fyndat :)

Bogey
0

#14 Jag hade aldrig fått Vitalin förut heller, men så var vi på träff i Gävle och husse fick med en provpåse hem från Elinn. Jag gillade det skarpt så nu får jag Vitalin och Totally Ferret blandat med lite babycat.
Gillar mitt foder så mycket att husse numera klagar på att jag gnager alldeles för lite på kycklingvingen de lägger fram åt mig varje dag.

skrollan
0

Ah, smart! Jag ska tjata på husse och matte så att vi kan blanda ut vårat foder! :) Kanske ska totalvägra att äta kycklingvingar som strejk!