Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 849 ggr
cannaydia
0

2Årig Grabb söker bostad

Viltfärgad kille på ca 2år söker ett nytt hem att få komma till.

Han behöver en lugn, stabil ägare. Är kastrerad, vaccinerad och 98% rumsren, vill gärna komma ut på promenader och bli mycket aktiverad.

För mer info maila: omplacering@illervanner.se eller ring: 073-6764436 Han finns i stockholm

Pirjo
0

*putt*

[IsabelleA]
0

Bilder?

cannaydia
0

#2 har tyvärr ingen bild men ska försöka fixa det.

[IsabelleA]
0

tackar :) Jag är lite intresserad faktiskt, då jag också bor i stockholm.

Hon2
0

Hej!

Har kommit in på "illerspåret" igen, men har även två katter så är oerhört viktigt att det fungerar. Vet du ifall han har någon kattvana ?

Är det någon som har erfarenhet av just detta (katt och iller), om det brukar fungera och ifall det beror mest på katten eller illern?

Samma sak ifall de delar på mat och tex låda?

Har två Birmor så de är innekatter med tillgång till innätad balkong..

Tacksam för svar!

/Tina

memik
0

jag är ingen expert men jag vet en som har katt och iller och dom älskar varandra

Zandra---83
0

#5 Jag har en katt på 6 månader som tycker att min iller är jätte rolig lekkamrat, men sen har jag en katt till på 4-5 år som inte tycker att illern är något vidare bra idé att jag skaffade. Hon gör inte iller så vidare mycket mer än klappar till henne när hon bli för närgången på katten, men låter illern henne vara ifred så låter katten illern vara. Så jag har båda typer av katter.

Hon2
0

Låter alltså som att det är högst inviduellt.

En av mina katter tror jag allt kommer sitta o tjura uppe på sin hylla den första tiden medan den andra kommer tycka det är jätte roligt med en ny lekkamrat. Tiden får utvisa det.

Tack för era svar! =)

Saga85
0

Det är nog väldigt individuellt.

Här hemma har vi en iller och tre katter. Ingen av dessa är vänner, men heller inte ovänner. De är nyfikna, men håller sitt avstånd. Blir någon för närgången kan det bli ett (luft)hugg eller en klapp med tassen. Våra katter gnäbbar mer mellan varandra än med illern.

StickyKitten
0

Hur gick det med bilderna? Glad

cannaydia
0

Annonsen kan låsas, är ej aktuell längre.

Grabben fick den bästa julklapp han kunde önska sig -Ett permanent hem.

NinaogRaKKerUngene
0

Det var en virkelig fin julklapp Glad

Godt å høre Glad

Saga85
0

Så härligt för grabben! Önskar honom och den nya familjen lycka till! Är det någon här inne som tagit hand om honom?