Animal planets funniest ....
De e me gansla många illrar när man ser sånna där humor pogram från USA speciellt på animal planet.
Gud va dom är härliga att se på.
Så man ser att man inte är ensam att ha knäpp djur hemma :P
Idag va de en liten korv som snodde en toarulle. HHAHAHAh
Sötast!!!
ps. tycker de e jobbigt att ha massa katigorier att välja bland. Denna fick hamna i iller i media… Ds

Ja just animal planet är det ofta iller med på. Det kan jag hålla med dig om. Och visst är det skojigt att se illrar på tv också.
Då det gäller en massa kategorier så är det för att man enklare ska hitta på saker som är inom en viss kategori. Till exempel om man snabbt behöver ha upp något o sjukdommar då går man dit eller söker någon information om föreningar, då går man dit. Så slipper man sitta och kolla igenom alla trådar liksom.
Ibland kan det vara svårt att veta vart man ska sätta ett inlägg, men då får man göra som dig och chansa. Är det fel så flyttar Madde eller jag på den. Men i det här fallet är det helt rätt.
Men vi tog till exempel bort den kategori som hette Allmänt bara för att alla lade allt där. Då fick vi lägga större delen av våran tid till att sitta och flytta trådar rätt. Med fler kategorier och Allmänt borta kan jag berätta att vi inte alls behöver jobba lika mycket med förflyttningar av trådar.
Och det tycker vi är skönt. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Håller med åsa att vi inte måste sitta och flytta lika många trådar. Så för våran del är det lättare.
Men känner man att det är svårt och placera en tråd kan man lägga den antingen under Snacksaligt om iller eller Snacksaligt om annat än iller.
Det är lite som en Allmänt tråd. För 2 olika ändamål.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
är det din lilla vove som försvann på kortet? fyfaan vad vacker!! puss puss