För mina synders skull..
.. har Norpan flyttat in här.
VARJE gång jag försöker vila på soffan så sätter hon igång.
Det ska springas på matte, grävas i mattes hår, nosas i öronen, puttas på soffkuddarna, grävas i filten, bitas i tårna (och gärna in i byxbenen och bitas).
De andra illrarna ska väckas, speciellt Funny är hon på så att det blir bråk, tjut, skrik och stinkisar.
Det ska springas i rören, klättras i cd-stället, prasslas i prasselrören, tuggas mat under soffan precis där mattes huvud är placerat, gömmas leksaker, poppas, klia hela kroppen flera minuter i omgångar, finns det en papperspåse ska det prasslas där i och inte minst ska VARENDA plingboll lekas med och bäras runt på.
Hon driver mig till vansinne!
(sliter mitt hår som matadoren i tjuren Ferdinand.)
Men hon är så söt så jag förlåter henne alltid. 
Sara
Herrens vägar äro outgrundliga ;)
Paulina

Jag har ett förslag. Vi kan byta illergäng. Du får mina nio huliganer som jag sover med varje natt och jag får sötis-norpis med anhang. Jag lovar, du kommer att kyssa Norpans fötter när du kommer hem igen.
Och, nej, inga sömntabletter är tillåtna!
Haha, nä du Ulrika, mina andra 4 är så lugna och rara (oftast) så det går jag inte med på.
Sara
#2 Om inte annat kan jag få bytlåna, om du bara tar Phoenix som fått tillbaka sin extrema fotfetich och Avi aka. förken "ingen tid för en endaste gos" ;)
Paulina

Försöker bara hjälpa till.
Eller så var det en natts ostörd sömn jag var ute efter kanske….
Här är det totalförbud på illrar i sovrummet när matte sover. Jag kan ju lägga mig på dem.
Det är baaaara för deras eget bästa.
Sara
#6 Hehe, så omtänksamt av dig ^^
_No way! Yes way!