Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1114 ggr
Sarah
0

Nefertari söker hem.

Jag fick tillbaka Nefertari häromdagen för att pojkvännen till hon som köpte henne hatade henne. Hon var bara bort i sex dagar, men ändå avskyr mina vuxna henne. Vill inte att hon ska behöva vara med dem så nu bor hon på övervningen med mig och mamma Cathy. Men, så här vill vi inte ha det! Nu söker hon därför ett nytt hem med en illerkompis så att hon slipper monsterna här ;)

Vi finns utanför Stockholm.

Bilden “http://<a href=www.iller.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=8f64dcd5-3bfa-4814-b4df-c230341e64df&Filename=Nefertari.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel." />

http://www.iller.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=2949be6d-b5c4-492f-95b9-eb5295117ee7&Filename=Nefertari2.jpg

Bilden “http://<a href=www.iller.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=62499255-f733-462d-a54f-6c8b84b3385c&Filename=Nefertarii3.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel." />

HannaM
0

Söttösen, hoppas någon faller för henne!

Sarah
0

Ja hon är verkligen underbar. Så himla go och vacker.

skrollan
0

oj vad mörk och vacker hon är! Är hon det mörkaste av dem? Hur många av vakparna behöll du nu då? =)

Sarah
0

Nej hon är inte mörkast. Än så länge är det fem valpar kvar. Men vi får väl se vart det slutar ;) Skulle gärna behållt Tari. Jag fick tårar i ögonen då jag såg hur lycklig hon blev att komma tillbaka hit och tänkte att hon skulle inte behöva flytta igen. Men, Iris är så dum mot henne och det är inte kul.

UlrikaD
0

Hon är så jäkla söt så man bara smälter ju.Kyss

FerretCrow
0

åhh sånn skönhet, håller tummarna för att alla dina valpar hittar hem snart

Sarah
0

Puh, nu kom Sethos hem hit för några dagar. Ska vara semesterhem. Mina vuxna är helt klart trötta på alla valpar så nu är de uppdelade valpar/ vuxna några dagar så får vi hoppas att det här löser sig tills på söndag då min far ska vara illervakt en vecka ;)

Beafer
0

åååh, ge mig den där lilla gobiten!

Stj3rnfallet
0

Hon är såå fin! Synd att jag inte ska till södra Sv. förrän i augusti =( Men man hade ju velat ha henne :P

Madde
0

Sicken sötnos, synd man har fullt hus här hemma. Så tyvärr blir det inga valpar i år heller. Hoppas du hittar ett bra hem.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

zickan
0

priset på godingen?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Madde
0

#11: Du får ta kontakt med sarah och fråga i ett pm. =)

Sarah
0

Ni som är intresserade får skriva mail till mig och berätta om er själva. Jag svarar inte längre på mail som det endast står "vad kostar hon" i. Jag säljer inte en iller till personer som inte verkligen är engagerade.

Sarah
0

Nefertari har flyttat idag. Hon är berest tösen. Det här hemmet har jag önskat redan från början så jag är riktigt nöjd ;) Håller nu tummarna att det fungerar med de andra illrarna i hemmet.

FerretCrow
0

#14 är det lyckliga ägaren någon här?

Sarah
0

Jepp, men den får ge sig till känna själv.

FerretCrow
0

#16 ok=)

Robinsnel
0

#14 tack för de fina orden.. Jag har ju velat fram och tillbaka ända sen parningen planerades. Nu blev det lite hastat, men det ska nog bli bra Glad. Ljuvliga valpar var de allihop! Riktigt trevliga dessutom, knappt ens ett nyp har jag fått.

Nefertari och Tuva är båda skraja för varandra, de bråkar inte, men tuva skriker på henne när tari kommer för nära, så det undviker hon. Sid är kåt och vill desperat träffa henne… Men det får vänta tills hans kulor är knipsade, så han kanske kan uppföra sig lite bättre än våldtäkt och pedofili…

Tari är pigg o framåt, rusar runt och undersöker allt.. Placerar ut sina leksaker…Hon fick kycklingvinge och det finns då ingen botten på henne tror jag…

Sarah
0

hon var nog hungrig efter resan, eller så är det för att jag inte ger mina illrar mat… de är redan så stora Oskyldig, nu är ni flera som gissat att amun ligger mellan 1,5 och 2 kilo, jävla våg, så han får inte växa mer, han är bara 14 veckor.

FerretCrow
0

#18 å måste kännas roligt med en sådann snygg valp efter borttagandet av minlton…

Varg09
0

Finns hon kvar?

Fruttisen
0

#21 Verkar ju lite korkat att först kommentera Robinsnels tillskott och sen fråga om hon finns kvar?

Saga85
0

#22 Det gjorde hon inte (FerretCrow kommenterade). Men däremot hade hon fått svar på sin fråga om hon läst tråden (eller åtminstonde de sista inläggen).

Sarah
0

Sen den här tråden komupp igen är det FLERA som hört av sig till mig och velat köpa henne. Snälla läs hela tråden! Kontakta de omplaceringskordinatorer som finns och ge en iller som verkligen behöver det, ett kärleksfullt hem.

Bogey
0

Be Faxlin eller Madde att låsa tråden nu då Tari fått ett hem så dyker den inte upp nått mer.

Madde
0

Jag låser tråden nu när jag läser detta inlägg.

Mvh Madde // Medarbetare.

Inlägget är låst för nya kommentarer