Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 574 ggr
Fluffpuff365
0

harry potter- Döda illrar.

Har ni sett det i Harry Potter och fången från Azkaban att det hänger döda illrar utanför Hagrids stuga?
Bara en hemsk grej jag såg…

Tzatu
0

Japp! Han matar gripen med dom :P Tja…jag tycker inte att det är jättehemskt. Dom måste ju äta dom med, och det är ju inte på riktigt…

PatrikF
0

#1 VA! Menar du att inte Harry Potter inte finns.. snart säger du väl att tomten är påhittad också ;)

Tzatu
0

Tomten FINNS! *räcker ut tungan*

Faxlin
0

haha, vad ni knasar er. Klart att både Harry Potter och tomten finns. Det säger mina barn i alla fall :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

MimmieM
0

det hade väl varit minst lika illa om det var något annat djur också ^^

Carpe Diem

werner
0

Hmm.. Jag tycker som MimmiM hade vart lika illa vilket sällskaps djur det än var.. Ätas eller äta lyder ju lagen i djurlivet och det är nog samma hos JK Rowling också ^^

Fluffpuff365
0

mjo :P Men jag tycker ändå det är hemskt eftersom att illrar är de djur som står mig närmast. ^^

werner
0

Iofs men så blir det ju, någon berörs alltid av att en annans död blir ens annans levebröd :) Jag skulle nog ta mer illa vid mig om de skulle tortera eller skada djuren istället för att ge dom döda oavsätt om det är film eller verklighet.. har ju vart diskussioner här hemma i veckor om dessa sjuka äckel som skär i hästars vaginor i norrland (tror jag det var) sånt tar jag jävligt hårt mot harry potter "mat" :(

Smex
0

Jag tror att det finns med illrar i alla harry potter filmerna. Har sett ilelr i de flesta filmerna i alla fall.

Johan-
0

Här är en klassisk scen:)

Harry Potter