En något upprörd iller!
Gav illrarna tillgång till köket idag och dom var överlyckliga över ett nytt rum att utforska. Monty kom gåendes mot mig så jag plockade upp honom och upptäckte att han var helt blöt på magen och luktade kiss. Gick in i köket och visst hade han gjort sina behov på golvet och lagt hela magen i sitt kiss.
Så för att göra en historien kort så hamnade han i badkaret och nu har jag en väldigt upprörd iller, nerbäddad i en handduk på mitt bröst, som poppar argt för att han fick bada. Han slickar sig som en galning för att bli av med det äckliga vattnet, han påstår att det var bättre att lukta kiss… det var i alla fall hans eget, vem vet var vattnet kom ifrån.

haha, visst är de underbara när de så tydligt visar att de har egna åsikter och starka sådana. Det är största charmen med illrar tycker jag. Att de är så otroligt starka i sina åsikter och de framför dem tydligt. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

hehe va sött. Men han har ju rätt i den där med att det va ju ändå hans eget kiss och vattnet kan ju ha varit vart som helst;)

Hehehe, ja det är charmigt med bestämda illrar. Vad jag inte kan förstå att han luktade apa och gjorde inget åt det, men så fort han fick lite vatten på sig.. ja då jäklar..

Asch, han luktade ju man ;)
// Amanda
Hmm… Kanske ska ta och julbada gänget här hemma oxå. 
Sara

#4 Tack för den! Kanske ska göra en egen Eau de Toilette för män - Monty… när du vill lukta man. ;)
#5 Ja med lite barr, rusin och lite lite glögg så får man en riktig julig iller 
Ja, vad trodde du? Ett helt nytt utrymme måste jag invigas ordentligt med att döpas i kiss hahaha.

#4, #6 Min man var klädd i bästa finkostymen en morgon på väg till jobbet. Våra illrar bråkade lite när han skulle gå och jag fick en mess från pendeltåget om att han (min man) fortfarande luktade skunk! Kvinnorna på tåget tittade lite fundersamt på honom men inte alls avståndstagande sååååå det kanske är en marknad för en ny eau de Toilette för män…….
Jadu tänk va kul du skulle ha ifall dom hade tillgång till lägenheten som vi har dygnet runt ;) invignings kiss i alla vrår. Tur att han gjort det så synligt så du slapp leta, det är jobbigare att inte hitta men veta ^^
#8# Va? Tyckte inte tjejerna om den eau de Toiletten? Konstigt, folk tittar även konstigt på mig om jag haft illerfaijt här hemma precis innan man ska åka bussen till stan och man ska skilja dom åt när man redan har fått på ytterkläderna hahaha.

Så feroner är egentligen en förkortning av ferretowner, där man först upptäckte denna förhäxande doft 
Jag har ju helt missförstått hur man ska få kvinnorna att kasta sig över mig, man ska helt enkelt ta en iller och skunka på en innan man går ut :) Om inget annat så har man ju en bra öppningsfras -"Om du tycker jag luktar… då ska du träffa min iller" 

Om du tycker jag luktar… då ska du träffa min iller" 
haha den var underbar. Kan kanske bli nya raggningsfrasen. Klart roligare än de gamla i alla fall :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#11.
Hahahah, den får du dra på eventuella illerträffar Spinnyp!