Bilder på hannar!!
vilken lång svans han har :P

mm…den kanske är lite lång?? hahahah. 
Men dior är väll inte så gammal va?? När vi vägde smeagol i sommras så vägde han ca 1.500g och nu senats som var för en vecka sedan vägde han 1,700 g. Så han har gått upp lite inför vintern!!
han är snart 6månader om jag har räknat rätt :) men han är ju inte fullvuxen än som sagt, växer och ökar i vikt hela tiden.

Joo..precis. Han kanske blir en riktig bamse…=)

Jääklar vad fin lilleman var!! De var fina alihoppa men de var nå speciellt med honom. Var kommer namnet lilleman ifrån?? Jag tänker på den oändliga historien när jag hör det namnet!!

Nanooq…villken stor iller. hur mkt väger han?? eller han kanske bara ser stor ut med den tjocka pälsen??
Här har vi mannen i mitt liv…stitch! Konstigt nog så ligger han bara på 1,300 nuförtiden….

Nu måste jag ju gå och väga min pöjk, har för mig att vågen aldrig visat på mer än 1200g vilket verkar lite under vad de flesta andra här väger när man läser hur ni andra svarat. Strax tillbaka =)

Jossan, vilken fin bild på Dexter!!!

#18 tror att du har lika skål som mig?? sare,,,,haha villken tjockis=) Hur mkt vägde han då?? Är vilda illrar större än tama??
#24 han ligger på ca 1300….förr vägde han nästan 2 kg… så han har deffat lite :)
#24 vilda illrar brukar vara något mindre och mer atletiska och smartare än våra tama illrar!
Sajtvärd på Iller.ifokus

#20: Ohh, min lilla tuffs. hihi
Han är såååå söt. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#23 tack förresten!! =)
Sajtvärd på Iller.ifokus

fyfan så söööta bilder :D:D:D::D

hm…verkar som att jag har fått det där om bakfoten att hannar slka var så stora?? Men man kan ju alltid missta sig på en bild och så.
Lilleman heter egentligen Samiq och kommer från Tommy Säfström i Falkenberg. När Lilleman var ung så var han en Multi Color, men när han bytte päls andra gången så blev han silver. Namnet Lilleman fick han för det var meningen att han skulle vara min sista iller var det tänkt. Men efter honom så fick jag systrarna Tilly och Tiffanie, Tillys son Nanooq, Tiffanies dotter Agnez och Labans systerson Sheere Kahn. Och nu senast vildillermixen Atlas eller Jazz som jag kallar honom. Fotot är hur Lilleman ser ut idag, hade inget bra helkroppsfoto, så detta får duga. Det syns iallafall att han är silver idag.
#15# sist jag vägde illrarna, vägde Nanooq ca 18 - 1850gr och då har han gått ner rättså bra sedan hans toppvikt som var ca 2½ kg innan han blev kastrerad för ca 7 -8 månade sedan.
#24# Kan tala om att min mix Jazz vägde 1800 gr sist jag vägde honom, då var han 4 månader gammal. Och så där vidare atletisk är vare sig han eller hans bröder, dom är i en hage när jag inte kan ha dom ute när mina andra är här nere. Dom gör sina försök att hoppa över, men det blir mest gympa. Tjejerna Hera och Calypso får vara i en bur när dom inte är ute, för dom tar sig över hagen som är lite dryga metern hög. Men den hoppar dom över som om den bara var ett par dm hög.

Speedy er litt over 3 år og har endelig begynt å gå bittelitt opp i vekt! Jeg har prøvd å fete ham opp de siste par årene uten særlig hell, men nå veier han 1170g, noe som er mer enn på lenge! Han er en tynn liten spjæling, men det virker som at han kommer seg. Han veide jo 1,6 på det meste da han var brunstig, jeg vil ha igjen den store bamsen som han var da!

ferretgirl- Kan inte du visa mera bilder på Chicko ? Han e så himmla fin.

#19 jag bara älskar den bilden :P
golf.ifokus.se
#44 stitch tackar å bockar!

#43 off vad gööllig:D
#41# kunde inte ladda upp foto på Chicko eftersom filtypen var fel, ska se vad jag kan göra.