Norrskenets/Pirjo- "privat" diskussion
Den "privata" diskussionen mellan Norrskenets och Pirjo kan nu fortsätta på ett annat forum (Illercafé) Där har jag startat en tråd under Prat i kvadrat. "Reglerna" för att få ha tråden där står i första inlägget. På det här sättet sker allt inför öppen ridå och det blir inga "hon sa att…." och inga andra onödiga beskyllningar. Norrskenet har fått info om trådens existens redan igår kväll, den 16 december, kl 23.25. Jag personligen kommer inte att diskutera den tråden eller dess innehåll här på detta forum hädanefter och hoppas att ingen annan gör det heller.
Sker det öppet på ett forum så får man nog vara beredd att fler än de 2 inblandade vill säga sitt..
I vilket fall. Jag förstår inte helt vart du i förra tråden kunde läsa ut från Norrskenets inlägg att hon ville ha det öppet på ett forum? Hon skrev att hon tyckte det var onödigt men ville ändå förklara sig lite. Skrev hon att hon ville ta det på ett forum (vilket som helst) i klarttext någonstans eller är det du som vridit hennes ord till detta?? Och om det redan i den tråden har börjat vridas på orden vad hjälper det då att ha det på ett öppet forum?, då kommer ju ändå inte norrskenets få sitt sagt för vad hon än skriver och menar så kommer du ju vrida det till något helt annat.. Så har jag känt det vid ett flertal gånger iaf.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Har jag missat något nu igen?
golf.ifokus.se

Here we go again…

Lägg ut det ursprungliga avelskontraktet för allas beskådan och låt alla sedan rösta om hur det ska tolkas.
Enkelt!

Nu är jag vilse igen. Om Pirjo har informerat Norrskenet om hur hon gått vidare med detta. Varför skriva det här inne?
Vi har inget med det att göra. Och inte ligger det i medlemmarnas intresse heller anser jag.
Så jag tar och låser denna tråd.
Mvh Åsa Faxlin sajtvärd
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars