Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 1493 ggr
Tina-A
0

Välkomna, Kanin.ifokus

Nu får ni sätta lite fart och komma in på www.kanin.ifokus.se och skriva massa grejer så vi får lite fart på sidan =P Kom igen

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Faxlin
0

Är det dålig fart hos er? Det måste vi åtgärda. Hörrni mina vänner. In med er till kaninerna. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tina-A
0

Ja vi har bara bjudit in några få som har skrivit lite, men vore ju kul om det kom folk som vi inte bjudit in också :) Har precis startat den ju, hihi. Vore kul om den kunde stå där till höger under "mina sajter" där alla andra sidor står :) Men det får vi nog vänta på ett tag till

Faxlin
0

#2: Men där ska den finnas med. Måste vara en miss. Snacka med Staffan, han har koll på detta ;-)

Audiatur et altera pars

Tina-A
0

Okej.. Men jag tror att han håller på med det. Han har precis satt upp länken på iFokus.se men det har varit lite strul. Jag ska säga till på en gång :)

Tina-A
0

Kom igen nu då! Det är ju bara Åsa som hjälper till :)

leo-
0

skickar in mina små herrar (Leo och Ricky) DÅ ska ni se att det blir fart på kaninerna SkrattandeSkrattande

Faxlin
0

#5: Hmm, jag har inte alls gjort mycket kan jag säga. ;-)

#6: Låter super bra. Sådant brukar alltid uppskattas. Behövs folk som vågar prata och diskutera liksom. Annars blir det snart stiltje. ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Hur går det Tina med kanin.ifokus??? =) Hinner du med det nu när du har Milton??

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.