Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 953 ggr
[HannahoHenrik]
0

gnyr i sömnen?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pratar era illrar mycket i sömnen? Dollar gnyr jämnt när han sover.  Flera gånger per dag ibland. Dock aldrig när han är vaken så tror inte han har ont någonstans. Vet inte om lilla killen drömmer mardrömmar tycker iallfall at det låter obehagligt så jag brukar väcka honom lite lätt eller bara sätta mig o hålla han i tassen. Normalt att de gnyr när de sover?

sarae
0

här varierar det..stitch kan gny lite i sömnen, men inte så att man tror att han drömmer mardrömmar. Ludde skrek som en stucken gris i sömnen när han var liten…det var fruktansvärt! han var så lite å ynklig så jag hade honom alltid nära när han var liten, men mitt i natten kunde man bli väckt av ett illtjut..å han skrek å skrek utan att vakna. det var riktigt hemskt vill jag säga! Numera kan han gny till i sömnen, på samma sät som stitch, men inte heller där får man intrycket av att det skulle vara "en mardröm"

[HannahoHenrik]
0

Det kan jag föstå var obehagligt, usch obehagligt när de skriker. Dollar gnyr mest en period skrek han, men övergått till gnyr. Jag tror Dollar drömmer mardrömmar man ser hur han börjar andas fortare o sen börjar han gny o andas ännu fortare o gnyr mer. Vet inte vad man ska göra riktigt

AlbaStiffler
0

Leo gnyr varje natt… snarkar som en kossa åxå! *grrr* Öronproppar är ett måste för god nattsömn!

TottsiGirl
0

ted gnydde och sparkade i sömnen såg ut som om han stundtals va ute och sprang men ja tror oxå det var mardrömmar..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

[HannahoHenrik]
0

oki då är Dollar inte den enda alltså, skönt.

#3 hehe snarkar? hehe mysigt

skrollan
0

Griggie djur om man tar upp honom när han sover, eller flyttar om på honom när han sover. men han är en hejar på att snarka, killen burkar vakna av det =/

LiindaLarsson
0

Stacy gnyr alltid i sömnen =) när hon börja låta som mest och ryker i korppen, väker jag henne och tröstar henne, genom att pussa och bära run henen till hon somnar i famnen då sätter jag tillbax henne i hundkorgen,,sen somnar hon om helt tyst :)

TottsiGirl
0

Hehe igår hörde ja för första gången en snarkande iller :)
hur sött som helst hihi

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

skrollan
0

#8 det är jöte gulligt, men ibland snarkar dem lite lägre, då är det gulligt, inte när man får hålla för öronen ;)

bnoffan
0

Molly gnyr jämt i sömnen! Tror faktiskt att hon drömmer mardrömmar ibland och att hon rätt så ofta är i slagsmål! haha ;)

emoflickan
0

tjabo gnyr/gnäller jämt. Vaknade ibland på nätterna av hans oljud, och han ligger o springer i sömnen för fullt oxo =)

Illermatten
0

Gizmo snark-gnyr jättegulligt! De andra är tysta när de sover.

all4U
0

När memphis gnyr så brukar ja sätta mig ner vid han och klappa han och då andas han lugnt igen och slutar att gny Glad

Aviendha
0

Här gnys det en hel del med, speciellt om de vänder sig =) Phoenix sparkar lite för det mesta och har även skrikit så han vaknade, inte kul för mattes hjärta som höll på att hoppa ur bröstet.

Saga85
0

Maja ligger ibland och rycker när hon sover. Har inte hört något gnyende, men däremot väckte hon sig själv en gång genom att nysa och blev jätterädd. Stackarn.

Manfred2
0

chippen låter som ett branlarm ibland när han sover annars piper han till då och då och gnyr när de är dax att vända på sig. *latmasken delux*