Matolja till illrar?
Hittade Maja som på bilden i färd med att slicka på dörren. Notera Felix som sitter och iakttar henne och fattar noll (den mesen sitter helst bakom glaset eller på en stol och iakttar Maja). Fick förklaringen när mor sa att hon precis sprayat på matolja (solros fick hon för sig) mot de gnisslande gångjärnen.
Inte för att jag tänkt börja ge henne vegetabilisk olja, men tänkte bara höra så det inte är alltför dåligt för henne.
_No way! Yes way!
Det var uppenbarligen väldigt gott. Och sedan tog dumma matte bort mig och torkade bort den överflödiga goda oljan 
_No way! Yes way!
Det är ingen fara om hon slickar i sig matolja. 
Sara
Dom är ju galna i olja ^^ blev dock lite ställd när jag som vanligt hade sprickor på obehagliga ställen och hade min ACO intim olja på nattduksbordet och hitta den senare under sängen och i andra änden hängde en iller på den, någon måtta måste ju finnas :/
Jag ger mina en blandning på vetegroddolja och rapsolja. Blandar ungefär 50/50, rapsoljan innehåller B-vitaminer precis som vetegroddoljan gör. Därför så blandar jag dom, och dom älskar det.
#4 det finns en Bvitamin som lagras i kroppen (B 6 kanske?) och är därför inte bra att överdosera!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Så bra, då behöver jag inte vara så mammig och plocka bort henne nästa gång ;)
Men intimolja skulle kännas lite skumt att ge henne, hehe.
_No way! Yes way!
#6 rekomender inte det, är nog inte ätligt egentligen.. dock har hon aldrig fått av korken utan ska sno flaskan och gömma..
#7 Tur det. Och det är ju bra att gömma saker. Man KAN ju lyckas få upp flaskan, och man KAN kanske äta innehållet. Det gäller att inte vara rädd för att testa på nya saker ;)
_No way! Yes way!
Blev rekomenderad att blanda 50/50, dessutom så får dom inte detta varje dag. Dom får det när jag ska klippa klor ca var annan var 3:e vecka eller så, då får dom en kladd på magen som dom slickar i sig. Brukar annars ge dom av pastan, kanske en eller ett par gånger/vecka. Då får dom ca ½ cm var, i detta blandar jag i plackoff för deras tänder.