Iller iFokus

Iller

Etiketter: leksakersovställenburarrum
Läst 379 ggr
polecats
0

Är det någon som har en sån här bur?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon som har en sån här bur som vill bli av med för att ni inte behöver den eller att den ligger och skräpar så köper jag gärna den. Mått ska vara 38cm d4 5cm h42cm

MimmieM
0

Jag har en transport i textil. Det är ingenting jag rekomenderar mer än att det är lätt att fälla ihop när man inte behöver dem.

Carpe Diem

polecats
0

är dom inget att ha eller?

MimmieM
0

Nej, det tycker jag inte alls. De är som sagt smidiga att ha hemma, de är bara att vika ihop och lägga i garderoben. Men man kan inte stapla dem, en stressad iller kraffsar lätt sönder den (iaf min). Mina har lärt sig att öppna dragkedjor efter år av träning på sambons träningsväskor. När man har dem i en vanli transport så får ju buren ta alla smällar om man tex stöter ihop med någonting. Det finns ingenting som skyddar mot stötar i en transport av textil, det är illern som får ta dem.
Persoligen tyckte jag det verkade himla smidigt, men.. jag kommer inte använda min igen.

Carpe Diem

Aviendha
0

Om man åker bil eller buss (och andra transporter) och något skulle hända, eller att buren trillar i golvet så skyddar den illern.

Ska man bara bära runt dem så skulle jag rekomendera en bärväska. En vanlig väska med hakar att fästa illerns sele i. Finns i vissa illerbutiker.

Jenahbella
0

när ja skaffade min första iller köpte jag en sån tygbur.. men den kraffsades sönder ganska så fort :P

skrollan
0

hört att vissa ägare haft illrar som rymt ifrån dem =(

Strumpan
0

Jag har en sån. Den krafsades sönder på två röda. Den används som sovplats nu.

Mvh Jenny