Mayavalparna 7 veckor.
Nu är de små liven 7 veckor och en dag. Maya har inte mer mjölk och spenderar mer och mer tid utanför köket. Valparna växer som ogräs och mest på längden nu :)
Här kommer viktnoteringarna: Tequila leder ligan med 484 gram, Cha-cha 463 g, Caramba 461 g, Ronja 440 g, Salsa 414 g och till sist minstingen Cereza 411 g.
Salsa och Cereza letar fortfarande hem!!!
Bilder på småttingarna kommer in lite senare idag.

Vi vill se bilder på de små småttingarna, du kan ju inte skriva att bilderna kommer senare *gnälla* ;)

Aw sån söt liten familjemedlem vi ska få :D

I kväll kommer det en kille som ska hälsa på lilla Salsa.
Vi får väl se om han tycker att hon kan vara en passande kompis till hans hane Pingu. Vi hoppas och håller tummarna för att tycke ska uppstå.
Jaha, så var det bara Cereza kvar som inte hittat ett nytt hem.
Om ingen vill förbarma sig över denna underbara flicka, så är det väl menat att hon ska stanna hos oss ;)
Vi tar det som det kommer helt enkelt :)

Yes!!!
Salsa ska flytta hem till Åke och hans vän Pingu :)
I morgon kommer en annan familj och ska titta på Cereza, så det ser ut som att alla kommer att flytta hemifrån detta året. Det betyder att jag kan hålla mig till min ursprungliga plan och vänta till nästa år med att behålla en valp.
Idag har varit en bra dag
#8 härligt :) jaa nästa år vill ja ha en till ja me :P
A´lou e jätteupprörd just nu, jag bada henne och de tycker hon inte om :P
fick höra idag att A´lou e stor :P och hon växer faktiskt så de knakar :)
ska försöka fixa upp lite bilder snart :)
kram!

#9 Ha ha, hon brås inte på sin mamma då, Ida gillar att bada och vatten över huvud taget. Favoriten nu är att gå ut på gården på morgonen när de precis haft vattenspridarna igång. Då är det mysigt att åla sig i det blöta gräset och leka bland buskarna så att det regnar på henne :)
Jag ser fram emot bilder på lilla trollet!
Kram på dig och Lousan

Hej
Undrar om du har någn illervalp kvar till salu?
Annonsen skrevs i juni.. Då var valparna 7 veckor så troligen finns inga kvar.
Sajtvärd på Iller.ifokus