Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 870 ggr
tokage
0

Favorit leksak?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte bara kolla, det är lixom roligt att veta sånt :').

Har eran iller/era illrar någon favorit leksak?

Cinkajou har helt klart en favorit, det som är intressant är att den varken piper, prasslar, pinglar eller låter i huvudtaget, det är ett blått godsedjur från McDonalds, ändå så släpar han den från gömstället till gömställe, och jag har märkt att det ändå är just den leksaken han leker mest med.

Det är ju bara för gulligt :'D!

Sara
0

Bus gömmer allt han kan. Funny och Melker är plingbollsgalningar, Norpan kan oxå släpa runt på plingbollar annars är det matte som gäller för Amy och Norpan.

Sara

dima
0

Ja vad säjer man! Zunes stora blå gummikatt får inte ligga i Zunes leksakslåda.. Den måste vara i sängen eller under skrivbordet i vardagsrummet! Helst skulle den va under soffan men efter några försök har töserna insett att det inte går!!!!

Musiken
0

Nisse leker med ALLT. Plingbollar, vaskor, min kamera(!), badrocken, roret, min portfolio, mina bocker, mina skor, en gammal plastpase. Vad som an ligger i hans vag. Han lag nyss och forsokte fa liv i min klockradio…

Lotta vagrar leksaker och mig. Det enda som duger for henne ar Nisse.

[Cute]
0

Rocky har Teddy som sin favorit, han har haft den sen han var valp och släpar med den överallt hihi.

(Bilden: Rocky på Landskrona utställningen 10 maj 08 och Teddy)

TysonRambo
0

Tysons favorit e en grön sköldpadda som han fick sin första dag här. Han kan inte sova utan den =o)

HannaM
0

Valle har kong… en sådan där röd=) 

Elliotts favoriter är tennisbollar men inte så han kutar runt med dom.. han får ju inte in dom i munnen=p

ferretgirl
0

Jag har 7 illrar, och dom flesta har olika leksaker som favorit.

Kahn, Nanooq och Agnez har samma leksak som favorit, och det är Labans ko/kalv eller vad den nu ska föreställa, den är iallafall ko tecknad. Dom gömmer den på olika ställen, och dom turas om att gömma den.
Tiffanie och Tilly har ingen speciell, dom bär på det mesta jag har, eller så bryr dom sig inte om vad dom tar.
Jazz har en liten tennisboll som sin absoluta favorit, medan Miller dels har en stor mus och dels en liten hundleksak som liknar ett ben fast den är gjord av dygremsor som är knutna ute i båda ändarna.

UlrikaG
0

#4, ey jag skymtar min bur i bakgrunden ;)

Här hemma är det varandra man leker med, eller oss….Tengel är den enda som leker med plingbollar, om man inte räknar in "kast-med-liten-sol-på-plingboll" ;)

Silke har faktiskt en riktig favorit kom jag på nu.

En sådandär liten mus man får dra ut en lite lapp ur för att de skall pip/skrika när man rör vid dem. Den första fick han sin första dag hos oss, ett par månader senare var tyget söndertuggat. Nu har en ny hittat hit, och den är han lika förtjust i som den gamla. Den gamla följde med överallt, dit han sov, åt eller sket.

skrollan
0

Groggie har sina älskade bjällror. Vi var ett tag tveksamma om vi skulle ta dem ifrån honom eftersom det gick överstyr att inget annat djur fick röra dem, får då blev han galen, bet och fräste m.m.
Men du går det bra, dem andra djuren låter dem vara, så dem har sin plats under soffan där groggie kollar  till dem varenda gång han vaknar och ska sova. Ibland får dem även äran att ligga inne på det varma toalettgolvet, men han flyttade ganska snabbt däirfrån eftersom han inte får vara där inne.

Skrollan har sitt godis, greenies ;)

Schess har sin blötmat ;)

Vintage
0

Tet har en Svartvit ko, rör någon annan den så är det med livet som insats :p

Det är ALLTID den han ska, det är rätt roligt faktiskt, testade det nu när jag såg tråden att lägga alla hans gosedjur och leksaker som han har i en korg, och visst det är kon som hämtas först och ska brottas med lite innan han gömer den under soffan :P

Sara
0

Kom på att Melkers stora favoriter är hans fd pipdjur. Tyvärr kan han inte ha pipisarna längre pga Norpans gummiätande. Rynkar på näsan

Sara

lucifina
0

här hemma har Lennart en känguru från McDonalds som bara ska ligga i skåpet under akvariet och den ska inte in genom dörren även om den skulle vara öppen utan runt på baksidan och in genom sladd/slanghålet ska den.  Stina samlar på 5 kr elefanter från IKEA som ska ligga antligen i hörnet under buren ( buren står på hjul) eller under soffan. Hon har dessutom en gul figur som ska ligga i sovlådan längst in under filt och papper. Ordning och reda…

Illermatten
0

Neo älskar den gula pip-ankan. Den SKA gömmas in under kaminen.

Alla killarna är helt överlyckliga över en tom IKEA-kartong som innehållit delar till en byrå. Jag vet inte riktigt vad deras byggprojekt går ut på, men det pågår ett intensivt krafsande och bitande på kartongen. Kul är också att gömma sig i den och jaga varandra ut och in i kartongen.

Fluffpuff365
0

Zingo har sin rosa mjukis gris (en ful historia) som han alltid har koll på. Petzy har ingen, hon tycker att leksaker är töntiga Oskyldig

Sara
0

# 14 Ja, Zingos gris är minst sagt välanvänd. Skrattande

Sara

Theres
0

#11 Jag vågar inte ha pipisar liggandes, för Melwin tuggar på dem så mycket så han skulle säkert svälja dem hela. Därför är de mycket roligare när de väl får leka med dem (under uppsikt) =) Du kan ju låta Melker leka av sig med en pipis i ett enskilt rum någon gång i veckna eller så =)

Mina har nog inga favvisar… pipgrisen tycker de ju är jätteskoj, men som sagt så leker de bara med den när jag är med. Annars så brukar de springa runt med gosedjur och gömma dem i ett hörn :P De har två gosedjurspipisar, men de kan de inte få att pipa själva. Tror plingelbollar är den roligaste grejen. Eller illermotorvägen.

golf.ifokus.se

Manfred2
0

Chippen har en gul mjukis-skallra och sina tennisbollar som han släpar på hit och dit och fram och tillbaka :)

Sara
0

# 11 Ja, Melker får leka med en då och då. Han är så go för först ska han gå iväg med den, sedan så ska den få några tugg så den piper och såklart några slick. Glad

Sara

Aviendha
0

Här leker vi inte med mycket ^^ Avi samlar pennor (Hon har 20-30 st på hög i badrummet) Phoenix sover med gossenalle. Det har avtagit lite mer nu på slutet, men förr så drog han den dit han sv, och kom inte nallen med så fick den ligga utanför.

werner
0

Zira älskar en fisk pipis som hon blir galen om man piper med har vart så jämt. MissTake är ombytlig av sig, så just nu är det en strumpa med cellofan i som är favo.