Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 340 ggr
Faxlin
0

Lördag! Vad göra?

Ja, vad ska ni göra nu denna lördagskväll?
Själv har jag hållit på hela dagen med veden. Börjat lite med en iller- garderobs bur ;-)
Ambra behöver en rolig lekplats inne i Mattias rum.
Kanske går det bättre med de andra töserna om de får komma in och leka med hennes nya leksak sedan.

Just nu står i alla fall Taco-pajen i ugnen. Så nu ska vi snart äta lite gott och sedan mysa med godis och ett familjespel.
Ja, mer intressant än så är int en lördag hos mig.

Hur är det hos er?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

tjaaaa… idag har jag väl försökt ta i tu med tenta pluggandet hela dagen….men tror jag blivit akut Allergisk emot "makroekonomi, teori politik och institutioner", "Ekonomin i EU" samt "vad är BNP"…får liksom ont i hela kroppen bara jag närmar mig böckerna…..men det e väl vad jag ska (borde) göra ikväll….suck….

klarsferrets
0

ja o jag väntar på att få komma hem till sverige och IT .

Det är nu bara 5 dagar kvar tills jasg ska börja att köra

jo då jag väntar oxå terro från sara hehehe

Ferret.YinniZ
0

ååh..va mysigt med familjekväll:) imorse när jag vaknade så mådde jag inget vidare:s….kände mig helt slut…så jag satt lite frammför iFokus sedan lade jag mig och sov med katten nångon timme:) sen gick jag upp och åkte en låååång cykeltur med min allra bästa vän:) nu blir det pizza och lite mys med hela familjen:D

sarae
0

#2…ja du anna som jag ser det har du 2 val: stanna i frankrike för gott eller komma hem å bli terroriserad av mig…det e bara å välja ;)

sarae
0

#2…ja du anna som jag ser det har du 2 val: stanna i frankrike för gott eller komma hem å bli terroriserad av mig…det e bara å välja ;)

klarsferrets
0

ja du sara då tar jag det sista alternativet för det låter trevligare än att det är tyst

sarae
0

hihihi skyll dig själv Flört men veckan efter utställningen får du i varje fall lite lugn, eftersom jag e i england då, men sen drar terrorn igång igen i full skala ;)

klarsferrets
0

okej ska du dit då bhu då får jag ingen att terra mer än Anette och henne kan jag ju bara terra dag tid mitt i veckan men kvällarna kan jag ju terra lite i alla fall

illernettan
0

Hela dagen har tillbringats vid köksbordet där jag har suttit och skrivit en hel hög med protokoll. Har samtidigt lusläst alla anmälningar för att hitta eventuella fel. Hihih, jag hittade några som ska rättas till av min sambo.

Har faktiskt legat lite framför tv:n och slappat lite också.Glad

Nu ska jag sätta sambon i arbete medan jag själv ska fortsätta med något annat viktigt inför IT.Glad

Till 2008 års utställning kommer vi bara att ta emot anmälningar från viltfärgade, pasteller, albino och silver.Glad Inga andra färger är tillåtna.Flört

Anette

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

klarsferrets
0

bhu då får inte vi va med ju Flört men jag har hört att man kan ju färga sina illrar så jag får väll gör det dåRäcka ut tungan. någon frissa måste väll ta sig an om det hoppas jag hihi.

Ser värkligen fram emot IT träffen det ska bli kanon att få va med i gen . det blir ju andra gången för oss .

anetka
0

Ingen direkt myskväll för min del. Sitter o skriver ett tal på engelska (till Cambridge CAE-kursen som jag läser). Men så bara måååste man kolla vad som händer på forumet..

Sinja
0

Jag jobbar Fundersam

Mandysan
0

Jag sitter här framför datorn och ska hoppa i duschen snart…. Jag hade behövt prata med Åsa men hon är ju aldrig inne på MSNFundersam

JossanH
0

I morse vaknade jag kl 8 helt av mig själv!!Förvånad Det händer inte ofta… Då låg jag kvar ett tag och kollade på TV sen så gick jag ut en promenad i skogen med illrarna.

Vid 2 tiden åkte jag in till linköping med en kompis och hennes pojkvän och handlade ett par snygga munkjackor (hur klarade man sig förr i världen när inte munkjackan fanns!!?) så snackade vi en massa skit! =)

Nu har min pojkvän gett sig av till en kompis som studerar men nu är hemma en sväng och jag valde att stanna hemma och mysa och internetta!! Behövs ibland!

#9 kan tänka mig att ni har lite att stå i nu! Själv längtar jag bara!! Sååå mycket!

Sajtvärd på Iller.ifokus

smurfb
0

Lördagagskvällen ska endast innehålla vila!! Att jobba 110% och plugga 50% på högskolan är rättså slitsamt. Helgerna sovs mest bort, förutom att läsa igen det man missat under veckan i skolan. Eller jobba över ett par timmar me allt man missat på jobbet. Förstår att arbetslösheten är hög när man tvingar arbetarna att jobba 110%!

[tiiia]
0

vi började dagen med pajfrukost, gick på lhc matchen och sen gick vi på bio med svärmor och killens systerdotter. :) så imöra blir det att sova ut länge och gå på jääätte lång prommis med Diåren.

Faxlin
0

#13: Sorry, ska försöka skärpa mig ;-)

Usch, ja Nettan förstår att ni har massor att göra nu. Har ni kommit på vart ni ska placera min Bella? hihi

Audiatur et altera pars

[tiiia]
0

#17 ska du inte ha kvar Bella?

sarae
0

#18.. tror hon menar i vilken kategori på utställningen hon ska placeras i Flört

[Luna]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har sovit halva dagen.
Jag som INTE va bakis.
Sen har jag börjat mitt nya SUNDA liv.
Har haft coca cola i kylen hela dagen och BARA tagit ett glas.
Och hade de vatt igår hade jag klunkat hela flaskan på noll tid.

Kollade på tv nu i kväll.
På 3 an osm jag inte haft på 1,5 år och ÄNTLIGEN har.
En av mina lovers (idol) hehe va me. från Lating kings *älska*

Nu har jag rastat hunden och ska sova.
IGEEEEEEN!

Min sista bebis flyttade idag. Hon har varit bokad länge men husse och matte har varit på semetser ett tag så hon fick bo här så länge. Så nu är de bara mitt eget iller bestånd kvar :)
Lite sorligt men samtidigt skönt.

Här babblas de.

God natt  :)

Faxlin
0

#18: Jodå jag ska ha kvar Bella. Precis som Sara säger är det i vilken klass hon är placerad i som jag undrade om;-)

Audiatur et altera pars

[tiiia]
0

#21 haha okej, jag som fattade fel Generad

Faxlin
0

#22: Inte alls konstigt med tanke på vad duktig jag är på att krångla till det och skriva luddigt ;-)

Audiatur et altera pars