2 illrar omplaceras ihop
Mycket trevliga illrar som är rumsrena om lådan är ren nog. En hane och 1 hona på 1 och 2 år.
Tros fungera bra som första illrar.
Båda är kastrerade, vaccinerade och chippade.
Pma mig vid intresse eller ring 0739-156313
Sara

Vart finns illrarna och vad vill du ha för dem?
#2: Det är genom en förening som en av illrarna omplaceras.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Putt
Sara
Det här är två jättetrevliga illrar.
Hanen är 1 år och en liten mysgris, tycker om att gosa i knät. Han omplaceras genom Skaraborgsillern.
Honan är inte så myspysig utan mer allert och busig. Hon omplaceras av ägaren.
Båda illrarna är kastrerade, chippade, vaccinerade och uppvisar inga symptom på sjukdom.
Båda illrarna omplaceras till samma hem och verkar vara utmärkta nybörjarillrar.
Sara

Redigerat i tråden så den nu enbart handlar om omplaceringarna. Den andra diskussionen kan fortsättas i den andra tråden.
Mvh Åsa Faxlin sajtvärd
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Har mina inlägg flyttats till den tråden? Eller har de raderats utan att jag blivit kontaktad? hittar dem nämligen inte
Jag bad om att få tråden rensad pga att det är en omplaceringstråd och inget annat.
Sara

#3 … okej. Det säger mig tyvärr ingenting så frågorna kvarstår =p
# 18 Jag pmar dig.
Sara

#16: Det var många inlägg som togs bort. Tyvärr fungerar mina pm bara när de vill fortfarande. Därav anledning till att jag skrev i tråden istället för att försöka skicka till alla skribenter.
Jag flyttade inte över det du skrivit eller någon annan.
Mvh Åsa Faxlin sajtvärd
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Putt
Sara
Putt
Sara
Vart finns dom?
I Skara.
Sara
Putt
Sara
Tyvär lite långt bort.. hoppas det löser sej!
Det gör det säkert, de är jättetrevliga och fina illrarn.
Sara

Putt
En tjej ska komma i morgon och kika på dem. Där får de det bra och får vara enda illrar så de slipper tjaffsa med nya bekantskaper.
Sara
Hej. vi är två killar i Göteborg som är väldigt intresserade. Läste att det var någon som skulle komma och titta på dom i morgon men om det fortfarande skulle vara aktuellt så säg gärna till…
Vi är sambos, så givetvis skulle dom bo tillsammans.
Jag hör av mig om det skulle bli ändringar. 
Sara
Illrarna har flyttat så tråden kan låsas.
Sara
Hur mycket kostar illrarna?
De illrarna bor hos mig och har gjort det ett tag och de kommer stanna här :) Så tråden kan låsas
Japp, tråden kan låsas.
Sara