ferret couture tröjor
Sitter och vill jättejärna beställa en söt litent-shirt till Sigge, som ska gå i extra large. Men de är ju one sizes, om den inte passar så kan man ju ge den till Gördis som är small/medium. Är det värt att beställa en sådan? Vill ju gärna ge sigge en sån, eller ska jag för säkerhetsskull leta efter något annat i tröjväg?
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
deras luvtröjor finns ju i fler storlekar…bara t shirtarna i one size

#1 det såg jag.. Vågade inte beställa något i one size, så han får en luvtröja istället.. Jag som ville att han skulle ha en Stinkerbell tröja :(
#2 haha skulle behöva en sån här hemma

#3 hehe, Sigge behöver också. Han kanske får en efter jul, men nu blir det en leopardtröja med sele till. Skulle ändå köpa ett nytt sele så der blev två flugor i en smäll. Gördis ska få en klänning, åh vad de kommer att hata oss :D
#4 ååh den leopard mönstrade selen e såååå fin! måste oxå beställa lite mer tror jag. behöver ju en sele till dweia oxå ;)

#5 Okej.. Man blir ju så sugen på att beställa allt ma ser :) Sambon fick hålla i mig och säga "behöver dem det där?" hela tiden. Han är tråkig.. Jag fick inte ens beställa ett gosedjur til kommande bebisen, får bli när det närmar sig ;)
jag sitter o funderar på tröjor till mina..men iom att de inte är 1 år än och fortfarande lägger på sig vikt så vågar jag inte:'(
tråkigt om de inte passar efter någon månad:/
T-shirtsen passar inte ens till små hanar. Det finns en tråd där du kan se min Liten i en av deras t-shirts..o han väger då 1,1 kg. Så jag skulle säga att de är bara för honor.

#8 Okej… Har sett den tråden, min sigge väger 1,8 så den hade inte passat. Lilla Gördis väger runt 800 gram så det kanske hade passat henne.. Synd at de inte fanns större storlekar :(

#8: Vad synd att dom var så små :( Då kommer ju inte ens mina hona in i någon sån t-shirt. Vad dåligt.
ferret couture brukar vara väldigt hjälpsamma så det mest går nog att specialbeställa! t shirtarna kanse e special gjorda, men de andra tröjorna kan man få till vilka mått man vill. men testa å maila och fråga om t shirten går att få större
Jag kollade denna sida, finfina saker! Men hur är det med frakten när man beställer från Sverige? Skulle så gärna vilja ha några tröjor o en bärväska.
#12 Prata med Sara E vet att hon beställt därifrån
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
okidoki tack
och de är ju bara för snygga
Dom är ju så sjukt söta!! Tycker att du definitivt ska ta risken!!
Hur mycket kostar den här hooden i svenska pengar? Fattar inte hur mycket valutan ligger på.
Price:£12.99
#18 www.forex.se där kan du se vad priserna blir.. :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#19 vad går dom på för valuta då? fattar inte vad tecknen betyder
Brittiska pund är £ :)
Brukar förkortas GBP och stå under storbritanninen
Synd att det är i UK dom har sånt här för deras valuta är så dyr för att inte tala om leveransen, skulle behöva en tröja till Zira hon fryser jämt när vi går ut trots att hon fått en redig vinterpäls.

#22 Fast Uk är ju ändå att föredra om man jämför med Usa. Går man ihop några st så blir ju inte frakten såå farlig heller..
#24 i och för sig men känner inte några illerägare som bor nära förutom sofie i örebro och madde, har bara träffat ena ^^
#23 (fel ordning) dom tröjorna såg ju bra ut, vill ju ha för som sagt ena illern fryser när vi är ute och busar.. är det sele hål på dom?

#25 Japp det är det och eftersom dom ålar sig ur dom ganska lätt så ta selen och knäpp ena runt halsen när tröjjan är på och sen trär du genom bakre delen av selen genom hålet och knäpp igen.=) Mina trivdes väldigt den dan för det va rejält kallt men tack vare tröjjorna busad dom på som vanligt=) men sen är det mycket individuellt hur andras illrar reagerar på tröjjor.
#26 iofs det är helt klart att det är inviduellt, hon ålade sig ur sockan men som sagt satt den inte direkt så bra på henne den hängde så hon kunde ha gått innuti tröjan :S Sele hål kan vara bra, då kan man bestämma själv om man vill ha sele över eller ej :)