Sjukskriven:(
Som vissa av er vet så var jag med om en trafikolycka i somras, fick inga akuta skador men har haft problem med nacke/rygg och höger underarm. Har gått hos sjukgymnast sedan dess. Det har dock inte hjälpt så nu har man blivit sjukskriven i två veckor till att börja med, vet inte om jag kommer kunna åka på illerträffen i bokskogen på lördag:( Känns surt, då det är jag som legat på om att få det en lördag:(
Eftersom att jag jobbar som kökschef så har det ju inte direkt underlättat min skada
http://hd.se/landskrona/2008/07/07/buss-kolliderade-med-tvaa-bilar/

stackare… låter inge kul det där. Hoppas det går till sig!

Stackars dig.
Hoppas det fixar sig snart!
Kram

Usch, din stackare. Vad trist att det inte har hjälpt med sjukgymnasten heller.
Ska de göra något annat för att se om de kan hitta på felet. Eller är det absolut vila som gäller nu?
Hoppas hur som helst att du blir bra. Att gå och ha ont är inte roligt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Så tråkigt! Hoppas du bättrar på dig!
Sara
Det kommer alltid att vara illerträffar som du kommer att ha möjlighet att gå på. Annars får du anordna en själv när du bli piggare :)
Ta vara på tiden och var hemma med lugn och ro :) du är hemma för att läka.

Ja det är sant, måste verkligen får rätt på det, blir man inte frisk när man bara är 20 år så blir man det aldrig:)

Ja det är sant, måste verkligen får rätt på det, blir man inte frisk när man bara är 20 år så blir man det aldrig:)

vet hur der är… varit sjukskriven sen mars 06 efter en allvarlig fotoperation. Varit mammaledig dock då jag fick en son för snart 1 år sen men nu är jag sjukskriven igen pg av foten. Sitter i rullstol då jag ej får belasta på foten alls. Har gjort en steloperation och förhoppningsvis kan jag återgå till ett arbetsliv igen.
Har haft ont och leden låser sig då jag gått för långt vilket medfört att jag MISSAT massor i ens liv. Men vad har man för val? Bara att härda ut. Krya på dig! :0)