Iller iFokus

Iller

Etiketterfärgpälsteckning
Läst 623 ggr
se7en
0

De Sju, bilder dag 20!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer lite nya bilder, dag 20, på De Sju.

Första bilden; hela gänget!

Som vanligt vill jag höra mer om dess färgerSkrattande

se7en
0

En viltfärgad, men har hon inte ljusa tassar?

se7en
0

En ljus viltfärg?

Manfred2
0

nemen så tussiga  <3 varrt alldeles kär!

se7en
0

En pastellflicka också!

Tusss
0

sjukt söta :)

Norrskenets
0

Nu ser man tydligt att det är viltfärgade och pasteller i kullen=) Har saknat att se bilder på dem så jag vart så glad när jag såg din tråd=D

HannaM
0

Jo #1 ser ut att ha ljusa tassar..Det finns ju tomte på morfars sida. Morbror Belsebub har en vit tå=)

Sputte
0

Ge mig en :-<

TottsiGirl
0

Å sådana sötbollar..

Såg din annons på blocket, står att dom säljs vid 8a veckor och då vaccinerade tänkte bara på att det är ju ingen större ide att vaccinera dom innan 10 veckor då måste dom ju ändå ha en spruta till.. Bättre att vänta tills dom är 10 veckor så behvöer dom bara vaccineras en gång :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Satmaran
0

Äntligen lite nya bilder på de fina små tussarna :)

Nu är det dax att smaka på riktig mat, kladdikladd =))

Det är nu det roliga börjar :)

se7en
0

Det var ju intressant! Märkte inte ens tassarna förrän på bilden…

ska fundera på det där! Tänker på att köparna ska få så mycket av valptiden som möjligt. Men så kanske jag inte känner senare, kanske tycker de är för små vid 8 veckor…

provade lite igår, men de var helt typ…drogade eller nåt…gick inte att väcka dem, de bara sov och sov och såg mycket nöjda ut:) Men jag fick minsann mitt första lilla "bett" av den lurviga hanen…

JossanH
0

Precis, ang. vaccinationen så är det egentligen helt onödigt att vaccinera vid 8 veckor för då åste de vaccineras om när de är över 10 veckor. vaccinerar du däremot när de har fyllt 10 veckor så behöver de bara den sprutan tills nästa år.
Ska du sälja valparna vid 8 veckor så sänk priset lite så att köparen själv kan vaccinera när de fyllt 10 veckor :)

Det finns uppfödare som gör lite olika gällande när de säljer valparna. Ska de till en familj där det redan bor illrar kan det vara lite svårare att få in en 10 veckors valp i flocken än en 8 veckors valp. Däremot kan vissa individer inte vara helt redo att flytta från sin moder vid 8 veckors ålder.. men det märker man ju när valparna börjar växa till sig lite :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

se7en
0

Vad tror ni om den ljusa på bild två? Han har svag "zorro-mask" annars solid grå. Syns bättre i verkligheten än på bild…ska försöka få lite bättre bilder idag.

Norrskenets
0

#13 Skulle nog tro att det blir en lite ljusare viltfärgad jämnfört med den mer mörka viltfärgade valpen på bild #1

se7en
0

syskonkärlek dag 22.

Norrskenets
0

#15 Huuga sötnosarna då=)

Theres
0

Wieee, ge mig en pastellhona i julklapp någon? Oskyldig

golf.ifokus.se

Sarah
0

De är ofta ljusa på tassarna när de är så små ;)

HannaM
0

Kolla knogarna på tassarna… är dom helt vita är det större chans/risk att det blir små tomtetassar (min egna observation så ingen absolut sanning). Men egentligen är det svårt att säga något än. Men som sagt, tomte finns i släkten=)