Järavallen 21 september
Nu är det dags för en Skåne träff igen.
Denna gång Vi träffas på Järavallen mellan Landskrona o Bärsebäck kl 15,00 i vänstra delarna av parkeringen.
Var och en tar med sig fika.
För vägbeskrivning och andra frågor ring Liselott 0418-620 674 eller maila: liselott@illercafe.com
Putt
putt

Är det någon ska dit på söndag?
#3 vi är några stycken som kommer dit, alla är inte aktiva här inne.

Trevligt, jag funderar på att titta över. Har ni någon backup om det skulle regna?
Igentligen inte men det är inte så långt hem till mig.
Det ska bli fint väder enligt smhi 

Jag ska dit med mina två bestar :)
Vi ses på söndag
Solen skiner och fåglarna kvittrar så det är bara att packa illrarna, selar+ koppel, mat till illrarna och er och köra ut på Järavallen…
Vi ses där kl 15 

Ska bli trevligt, min första träff :) Katterna välkomnar säkert att lägenheten blir illerfri för några timmar :)

# 11. Tack själv. Ni var exemplariska fast jag undrar om inte någon i ert sällskap trodde att ni var på tjurfäktning 
Trots att solen sken blev vi bara en liten skara (6 illrar och 7 personer) men vi hade trevligt och det är ju huvudsaken.

#12 Hahaha, ja den där Monty.. han är rolig. Såg rätt roligt ut när han sprätte med frammtassarna och böjde ner huvudet, får nog begränsa Disney Kanalen för honom.
Han har ju verkligen lindat Anna runt sin tass, han behöver bara titta på henne så kommer hon med mat, vatten och blir buren.
# 13 Men söt är han tjuren Monty men det är kanske bäst du begränsar tv tittandet till honom man vet ju aldrig vilken kanal han tar efter härnäst …. haha

Mmmm, discovery kanalen kan ju vara farligt, visar mycket om hajar och krokodiler där :)

När får an se fler bilder från er träff då? synd att man jobbade:(
Kola gärna in www.nogg.se/nihlgrand för att se bilder på mitt lilla monster:)
Tyvärr kom inte min kamera fram, hade två med som jag asade på men en bångstyrig iller och en bångstyrig sambo, båda med egen vilja så blev det inga foton. Jag tror att spinnyp tog flera foton.
Sicken sötnos du har hittat.. det är inte en "Lillan iller"? 

Jajjemensan, den kommer från lillan, hur visste du det? Jag är jättesugen på att skaffa en iller till:)
# 18. Jag såg att hon komenterat dina bilden så det var en vild gissning 
Min Dumle är från Lillan från förra året.

Jo det fotades en hel del, men det var mest på oss och våra pälsar 
# 20. Så klart :)
Du kan väl visa några bilder

Ni kan hitta Illerbilder här
Råkade lägga dom i fel tråd 

Aha ok, jag har fått låna hit Cerezas mamma, Maya nu från Lillan, hon ska förhoppningsvid lära Cereza att gå på lådan ordentligt:)
Håller tummarna:)

Nå..? Något i skåne på gång?:)
# 24… Det var ju meningen att vi skulle vara på Zoozity denna helgen men det smög ju sig.

Just det, har det kommit något nytt datum?
vad sägs om en höstdag på järavallen?
Nästa träff blir den 16 november men inte på järavallen utan mer åt malmöhållet Ska göra en egen tråd imorgon