Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 476 ggr
raaur
0

söker uppfödare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det någon iller uppfödare i Norrbotten?Räcka ut tungan

klarsferrets
0

du finner upp födare under fliken iller uppfödare här i detta forum .

om det finns en spesifik i norrbotten det kan jag tyvärr inte säga .

om du vill ha tag på en så tror jag att du får räkna med att åka en bra bit .

Aelsklinn
0

Hej.

Jag bor också i norra sverige, och vad jag har lyckats ta reda på finns det rätt klent med uppfödare så långt norr ut. Inte som visar sig någonstans på nätet i alla fall!

Det närmsta som jag har sett verkar vara runt Gävle och det är ju en bit. Men det kanske går att få tag i någon omplaceringsiller i närheten? Det finns ju en del folk norrut somhar iller i alla fall.

Mvh, Linn

Shelby
0

raur, får jag använda din bild?? är du bra på att rita? jag vill ha din bild i blyerts… ska tattuera en iller som står så. men jag e inte tillräckligt bra på att rita en… nån annon som vill?

JossanH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har också en bra bild på sittande iller!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Guteillern
0

#3 Du behöver inte ha en blyertstekning (svartvit bild) som orginal, för att tatuera. Visserligen är blyertsteckningar mycket snyggare (tycke jag) n tryckta motiv, men det blir många fler linjer som ska dit och det tar längre tid. Lycka till med tatueringen! :-) Ammi

ronja
0

jag bor i sundsvall och kommer ha en kull nästa år om det går som planerat =)

Aelsklinn
0

#6 Ohh, Sundsvall är inte alltför långt bort från Ume! (haha, skumt att norrlandsavståndsbedömningen redan börjat verka! Det är ju ändå 40 mil eller så Glad) Jag funderar på att skaffa iller till nästa sommar (2007), om allt går som planerat för mig med, dvs med övertalning av pojkvän och har fått träffa en del illrar innan dess och så. Skriv gärna här på forumet hur det går med all valpplanering osv! Det vore skoj att läsa om!

Madde
0

Vad bra att det finns 1 uppfödare i norröver i alla fall. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.