Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 782 ggr
Veronica
0

Igår var det "pysseldag"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp, så har jag äntligen satt igång med att inreda den nya transportburen, vart tvungen eftersom Åsa ville att jag skulle ta den med min när jag hämta Klumpen nu i veckan….så hon och Ammi kan dreggla lite =). Nu fattas det bara två hängmattor och något mjukt på botten (förutom mellanväggen och hjulen då…men dessa kommer väl inom sinom tid).

Här kommer lite bilder:

Först på hela buren

Amor vincit omnia

Veronica
0

Handtagen

Amor vincit omnia

Veronica
0

Handtagen innifrån (ursäkta den sneda vinkeln…fick inte plats med hela mig….)

Amor vincit omnia

Veronica
0

Galler fastsatt på yttergallret

Amor vincit omnia

Veronica
0

Mina hemmagjorda hyllplan. Tre lager med fyrkantsnät (samma som sitter på framsidan och vid handtagen) klädda med lurvtyg. Fastsatta med stripes.

Amor vincit omnia

Veronica
0

Tygen jag ska göra hängmattan i

Amor vincit omnia

Veronica
0

Lillan provligger hyllorna =) Har böjt upp framkanten lite så det blev som en grop.

Amor vincit omnia

Veronica
0

Ett till kort på Lillan på hyllan =)

Amor vincit omnia

Veronica
0

Och ett sista, hon är ganska nöjd med den. När jag knäppt färdigt korten så somnade hon ett tag…….kan man få bättre betyg!

Amor vincit omnia

Borgarn
0

Va snyggt! Förvånad=)
Va kostade den där transportburen? :)

holtz
0

grymt snyggt! vart får du tag på sånt fint tyg?

Veronica
0

Ordinarie pris var 990:-, men jag fick den för 900:- för det var tydligen något monteringsfel på den (har dock inte hittat nått ännu…)

När allt är klart kommer kostnaden nog att hamna på runt 1500:- med tyg, mellanvägg och hjul. Sedan ska vi inte tala om hur mycket tid det tar innan allt är klart…=)

Amor vincit omnia

Faxlin
0

Ohh, så snyggt det blir Veronica.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Veronica
0

#10 Tyget är köpt på en tygaffär i Gävle, bara 79:- metern =) Det fanns även i siver/svart, men jag gillade det rödorange bättre!

#12 Visst blir det! Men jag kanske ska plasta in den på onsdag så den inte blir förstörd av allt dräggel Flört

Amor vincit omnia

Faxlin
0

#13 hihi, ja kanske det.

Audiatur et altera pars

holtz
0

ja de va grymt snyggt! hade passat in i vår svart/röda lägenhet..får bege mig ut på tygjakt, fick en massa inspiration av dig nu =)

Veronica
0

Igårkväll vart hängmattorna färdiga!

Amor vincit omnia

Veronica
0

Mini inspekterar hängmattorna

Amor vincit omnia

[tiiia]
0

nu är jag riktigt avundsjuk på dig mini, min matte har minsan inte skaffat en sån där fin transport bur till mig. inga tuffa hängmattor och sovhylla heller. ska naffsa henne i hälen lite så kanske hon fattar. // Dior

Flisa
0

Stackars Dior då ;P

[tiiia]
0

hehe han ska nog se att han får det han önskar om matte någonsin får ett budget överskott Glad djuren kommer ju alltid i första hand. För visst köper man hellre ngt till sin lille älskling än till sig själv Flört

Guteillern
0

#11 Det var inte dyrt, 1500 för "hela paketet"…ska bli intressant att titta på den. Carola och jag såg den på nätet för en tid sedan och tyckte den såg toppen ut. *L* När vi loggade in här efteråt, så hade Åsa lagt upp bilder å den. *S*

Klumpen hälsar till matte…borta bra men hemma bäst…

Ammi

Roxanne
0

jätte fin, men vadå hjul? ska du dra den på marken Veronica? :)

JossanH
0

sicka fina hänmattor!! Vill se bilder när hängmattorna är upphängda i buren också!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Roxanne
0

Håller med #23 :D:D

Veronica
0

#23 och #24 Det kommer kort, jag lovar =)

Amor vincit omnia

Faxlin
0

Ohh, jag har dregglat ska ni veta. Sååå jäkla fin är buren.

Audiatur et altera pars

Roxanne
0

#25 haha så bra :)

#26 hihihi synd att den inte var i turkost dårå ;) Det fattades ju bara det för Åsa. :)

Veronica
0

Kan meddela att den har blivit accepterad av hela gänget nu, Lillan ligger tom och sover i den! Klumpen har accepterats i gänget (okej då….av alla utom Lillan, hon tror fortfarande att hon är drottningen här hemma) så jag kanske inte ens behöver dela av buren för resan till Skövde!

Amor vincit omnia

Roxanne
0

#28 så sköönt för alla pälskorvarna! Jag tycker att dte ser så mysigt ut när dom ligger i en klump med varann :) hihihihi :)

Faxlin
0

#27: Hmm, den går väl att lacka. Men lila, ser du inte buren framför dig i lila. ;-)

Audiatur et altera pars