Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1098 ggr
cannaydia
0

Illerhane 3år söker hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevlig illerpojk på 3år söker nytt hem, viltfärgad och befinner sig just nu i akuthem i Karlstad.

Osäker på lådan men trevlig att handskas med. Han vill ha mycket uppmärksamhet och inte bo med mindre barn då han varit vaktig i tidigare hem då de hade småbarn. Andra illrar är han lite reserverad mot då han bott som ensam iller. Vid intresse ring: 0736764436 eller maila för mer info: omplacering@illervanner.se

Musiken
0

honom skulle jag garna kidnappa till England! Usch sa fin han var!

camillaalnebring
0

Å vad fin han är.. Jag är intresserad!

Har mejlat till er nu. Hoppas och väntar på svar nu!! Skrattande

AlbaStiffler
0

Puttar ifall han inte hittat ett hem än

camillaalnebring
0

Jag är jätte intresserad!! Men har inte fått något svar än. Så nu blir de nog att ringa!

Stinko
0

Är det Ville från Östersund?

cannaydia
0

Killen vill ha mycket kärlek och mys i sitt hem, ser gärna att han blir herren i huset och slipper bo med andra illrar då han tycker de är lite små jobbiga då han vill ha all uppmärksamhet själv.

cannaydia
0

*putt*

cannaydia
0

hmm funkar inte att lägga upp fler bilder!?

Grabben är iaf en riktig mysboll, trevlig och go. skulle passa en första gångs ägare om man är lite envis då han inte är 100%ig på lådan annars en riktigt go grabb!

Tusss
0

om jag hade kunnat hade jag tagit honom, så uschligt fin!! :(

cannaydia
0

puttar upp

cannaydia
0

puttar

cannaydia
0

puttar

cannaydia
0

*puttar upp en go o glad grabb*

Sandrisen
0

Oj han var ju söt, och här till och med. Men njae, jag är mer för honor ändå.

cannaydia
0

putt

Lsun
0

wow, han både ser ut och låter precis som Lucifer! hade jag inte redan haft en ensamvarg hade jag tagit honom direkt!

cannaydia
0

putt

AlbaStiffler
0

*putt*

cannaydia
0

putt

cannaydia
0

putt

cannaydia
0

putt

AlbaStiffler
0

putt

cannaydia
0

Illergrabben har nu äntligen flyttat till sitt nya hem. Annonsen är EJ aktuell längre, någon får gärna låsa tråden så den inte puttas upp mer. Tack!