Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 1036 ggr
sarae
0

Avanti ger upp..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Killen har tröttnat, livet är jobbigt, han förstår inte språket, och dessutom har han 2 tonårstjejer och en klimakterietant som konstant hänger honom i rumpan!

Något måste göras!

sarae
0

Ge mig repet NU! Jag e desperat å ansvarar inte för konselvenserna!

sarae
0

Farväl älskade kycklingvingar! Farväl min kära bajslåda/sovplats, inte ens ni kan göra detta liv värt att levas!

Norrskenets
0

Rasmus: Huuga stackars Avanti, testa att gå i skolan och lär dig språket så ska du nog se att det löser sig;) Sen är tjejerna och tanten säkert bara kär i dig så ta det lungt och andas=)

HannaM
0

Men förrdu.. ena sötnöten pratar ju faktiskt samma språk som du…. ni får flörta ihop er.

sarae
0

#4 det finns t.om TVÅ som pratar samma språk som honom, men han vägrar blankt att tro mig… muttrar om olika dialekter och så. Själv tror jag bara han vill ha uppmärksamhet.

Aviendha
0

Skicka honom på "svenska för nybörjare; Ferret version" Tror det ska finnas v2.0 ute nu som innehåller alla nya uttryck och slangord. ;)

HannaM
0
Telefonkontakt
0

det där var faktist inte alls roligt.. om man ska skämta om sånna grejer så kan man vara känsliga läsare Rynkar på näsan

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Aviendha
0

Haha.. Annars har ju tyda.se uttalsuppspelning för de flesta ord =)

PatrikF
0

[BAJSLAOUDA]

[EN NAEVE ILLERMAT]

[GRAEVA I BLOMLAUODAN]

sarae
0

#6 hehehe skicka hit den!

#7 neeeej här ska inte läras ut något om torrfoder!

#8 här skämtas väl inget, bilderna talar ju för sig själva :P

#10 ASG

klarsferrets
0

oja bilder talar ett klart i tydligt språk hehe

tycker synd om Avanti förstår han helt klart till 100 %

HEHE att det sedan kommer från en sådan matte ja det säger ju allt hihi

sarae
0

#12 ja, jag tror faktiskt att det är matte som är problemet i grund och botten… och jag kan inte säga annat än att jag förstår honom :)

[Cute]
0

Jättekul skämt..

HannaM
0

Psst sarae, är du säker på att Avanti inte bara samlar på sig delar till en båt så han kan segla hem till Ungern igen?

sarae
0

#14 det är faktiskt inte jag som knutit knopen, om det är det som folk reagerar på. Repet var knutet så när jag fick det (ska användas till utegården)

#15 shhh säg inte så. grabben stannar där han är :P

Denna kommentar har tagits bort.
werner
0

Jag tror att han egentligen bara är trött på att andra gänget får vara ute i gården och ej han för tillfället därför tog han fram repet som alternativ att du och han skulle få en bättre relation genom att arbeta tillsammans för att få klart utegården + att då får han ju vara där ute medan ni jobbar och andra "belägringen" är där. Han kanske även är lite konsevativ angående sin ungerska och därför vill impa på alla som hitills bara sätt snygga brudar där ifrån att illerungrare är värsta karl karlarna! Han kanske är osäker på sitt rykte, han vet ju inte heller vad dom ungerska viskar på knaglig svenska till dom andra.

För att sammanfatta det jag nyss skrev, han vill showa för att få illerpoäng!!

sarae
0

#18 hehehe det är inte en helt omöjlig tanke.. dessvärre är jag rädd att han försöker inmpa på daisy :S

Zaria81
0

#8 Tyckte inte alls det var kul,min lillebor hängde sig för några år sedan. Har otroligt svårt för skämt med självmord och hängningar.

Även om jag vet att syftet med denna tråden inte var att vara göra någon ledsen.

Telefonkontakt
0

#20 min mamma hängde sig för ett och ett halvt år sedan och hennes man 3 månader innan henne.. beklagar din lillebror *kramar*

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

sarae
0

Och min pappa är alkholist och super ihjäl sig, och jag mår väldigt dåligt av att se bilder på illrar som posar med spritflaskor… tyvärr kan man inte ta hänsyn till alla verkar det som.

Ber om ursäkt om denna tråd visat sig stöta någon, det var fatiskt inte planen. Trodde att folk kunde se skillnad på djur och männsikor, och allvar och inte allvar, tanken att någon förutom möjligen avanti, kunde ta illa vid sig föresvävade mig ens inte. Annat hade väl varit om jag faktiskt hade hängt upp honom.

Zaria81
0

#20 beklagar tillbaka…

Usch tycker det är jobbigt att man tar till sig skämt och dyl så hårt fast man vet att man inte borde för det inte var menat så.

Musiken
0

#20 Vet hur du kanner dig. Min kompis hangde sig for 1 och ett halv ar sedan, och for tva veckor sedan la sig min basta kompis framfor taget. Beklagar verkligen!

Jag tar dock inte illa upp av traden sarae, man masta kunna skamta om saker, fastan de ar obehagliga, annars ater de upp en innifran, iaf mig.

Zaria81
0

#30 absolut,dock har jag haft för måmga i min omgivning som tagit livet av sig för att jag skall tycka att det är ett roligt ämne att skämta om. Tyvärr.

sarae
0

Beklagar alla era sorger.. men om jag får vara ärlig så tar JAG illa vid mig när min tråd börjar handla om självmord på riktigt. Det finns andra ställen att diskutera sådant. Menar inte att va okänslig, men  det känns rätt morbidt när en bildtråd slutar i sådana här diskutioner.

Ceciliaolucifer
0

Jag förstår faktiskt inte varför ni ska värdera ett par illerbilder till privata trauman. Att ni väljer att tolka den här tråden på det här sättet är givetvis väldigt tråkigt, men varför ska vi andra på forumet behöva ta del av det? Nu fick Zaria81 & Telefonkontakt MIG att må dåligt över en exakt likadan händelse i mitt liv.

Sarae har lagt upp dem här bilderna för hon tyckte att dem var lite lustiga/roliga, låt henne tycka det, men måste ni skriva ngt sånt här i en tråd som hon har skapat och förstöra det lilla roliga som fanns?

Zaria81
0

#27 du får som du vill jag lämnar tråden och forumet.

Väldigt många trådar faller från ämnet,fast det kanske bara är ok för vissa?

Illern är verkligen jättesöt,men jag är känslig för rep och "tar repet och går" Det är knappast något som du skrev man "väljer" att känna.

Och som jag skrev tidigare,jag tror inte Sare skrev tråden för att få någon att må dåligt.

Ceciliaolucifer
0

#28 Jag har inte bett dig att lämna tråden eller forumet. Jag vill bara säga att man behöver inte lägga ut sitt privatliv på det här sättet i ett illerforum, i en tråd som visar bilder på illrar.

Zaria81
0

#28 Har ingen större lust att vara kvar faktiskt.

Privatliv eller ej,i många trådar tycker någon en sak,och en annan person en annan sak och det troligaste är är denna "annan" gör en motivation till varför han eller hon tycker som han/hon gör.

Det var liksom ingen "när det och det hände då var det minsann osv" utan en förklaring utan vidare diskussioner. Samt ett "beklagar sorgen" som man säger när någon dött oavsett om det är en människa eller iller,det hör liksom till.

Att dessutom få "Och min pappa är alkholist och super ihjäl sig, och jag mår väldigt dåligt av att se bilder på illrar som posar med spritflaskor…" tillbaka gör ju bara att man känner sig mer förlöjligad för att man känner som man gör,och är inte det lika mycket "hänga" på att diskussionen går åt ett annat håll,för om man skall hårddra det fortsatte Sare dividera med sitt "privatliv"

Som sagt alla tycker inte allting är roligt,vissa tar illa vid sig över saker andra inte.

Som sagt nu lämnar jag forumet,så får ni andra som tycker det är roligt med självmord och bara får ha en och samma åsikt i saker och ting ifred.

Hejdå

Faxlin
0

#30: Vill verkligen betona att alla inte måste ha samma åsikter i saker här inne. Oavsett vad det handlar om. Det hade blivit ett rätt trist forum då tror jag. Om inte annat hade det blivit svårt att få till diskussioner.

Så dra inte alla över samma kam är du snäll. För inte alla delar deras åsikter i allt. Det hoppas jag att du ser när du läser de olika trådarna här inne.

Mvh Åsa Faxlin sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

werner
0

Alla har någon i närheten som tar livet av sig medvetet eller omedvetet och yttrandefriheten finns och jag förstår inte varför folk ska ta illa upp tyvärr. Då skulle hela Sverige vara tvungen att hålla käften och bli ett miniexemplar av moralpaniken USA. Hårda ord och jag är elak som få men min åsikt är denna att man kan inte och ska inte behöva ta hänsyn till allt och alla. Vad är det för vits med ett forum där vi ej kan diskutera bara för alla ska vara rädda för att kliva på tårna på andra. Har en (fd) kompis vars pappa hängde sig och hon klarar av skämten ganska bra men hon väljer ju själv att anta att dom är riktade till henne eller ej. Skulle vara som att någon skämtade om att ett par som vill ha barn jätte mycket men inte har ekonomi tvingas göra abort för att inte göra ekonomiska grunden värre och sen ska jag ta illa upp bara för det liknar min egna situation? Sorry altså du som tog illa upp men antingen tar man saker med en nypa salt eller så har man något att bearbeta som inte rör andra.

klarsferrets
0

det finns en OT tråd där man kan diksutera allt .

På så sätt så sliper man att förstöra andra trådar med att dra in annat än vad som var tänkt.

werner
0

#33 agree

Aviendha
0

Jag tycker det är väldigt synd om någon väljer att lämna forumet pga att de känner sig stötta, men tyvärr så kan allt som skrivs uppfattas stötande av någon, så är det ju bara.

Tycker man olikt så är det enligt min mening lätt att endera ignorera tråden, eller att skriva att man inte gillar det.

Jag har även jag personlig erfarenhet av självmord, men man får helt enkelt inse att vi alla är olika. Jag kan hantera det på ett bra sätt men är jag en sämre människa för att jag klarar av att skämta om det? Tydligen så var jag ju det, vilket känns trist då jag personligen skulle vilja kalla det självdistans.

werner
0

#35 dagens sanning

sokka
0

HAHAHAHAHAHAAA!!! Jag kan inte hjälpa om folk inte har humor, jag tyckte de var askul, please KILL ME I´m a bad person Cool

werner
0

Alla som gör tummen upp för sokka säg "I"..

I! Cool

illerjens
0

Riktigt kul skämtxD Men det hade varit bättre om du hade lagt  till pratbubblor

skrellet
0

till alla som tar illa upp av skämt: LÄNK

man kan ju inte skämta om nånting om man ska ta hänsyn till alla människors problem.

Aviendha
0

#40 Mycket sant som sägs i den scenen.