JA...illrarna är KVAR.
hej på er alla. jag tänkte bara kika in och berätta att jag har kvar illrarna…
folk bombar mig på bdb och msn och frågar om jag har kvar dom.
och det är extremnt mycket folk på denna sida så jag tänkte skriva lite här så att folk vet=)
så klart pälsarna är kvar här hos mig.
Miilo är fortfarande okastrerad och har lite intresserade töser till våren så han är ju super lycklig.
och sedan så har vi Fisan som tyvärr är lite mindre glad då hon vill ha sin miilo för sig själv. hon vill ju även ha mig själv så hon är ju mindre glad över våran lilla trollunge anton. Hon blir tokig och vill attackera så fort hon gör ett ljud ifrån sig. men vi jobbar för fullt på detta att hon ska lugna sig och acceptera honom och jag hoppas verkligen hon kommer ge med sig.
annars rullar allt på precis som vanligt=)

nej vad trevlig. Tråkigt att det inte funkar så bra. Håller tummarna på att ni löser det hela med henne och Anton.
Jag är en utav dem som frågat
ville bara se mer bilder på dem =)

#2 inget illa ment alls.tänkte bara skriva så slipper fler undra=)

Ser ut som Miilo har fått upp vikten lite iaf sen senast jag såg honom=)

sjukt fina :)

#5 japp sedan han och thyra flyttade ihop igen så har han ökat i vikt och mår bättre psykist oxå=)
#6 dom tackar och bockar =)

#7 Va skönt, va lite orolig för go grabben. Du skulle se Rasmus nu, han väger 2.040g och är en rejäl gos nalle=)

#8 ja det kan jag tänka mig att han är=) kanske man får kika in till dig på besök nästa gång man är nere i dina trakter?

#9 Ja bara jag är hemma så är du välkommen=) vägde honom för ett tag sen igen och nu ligger han på 2.050g, va kanske en vecka eller lite mer sen han vägde 2.040g så han verkar vara på g upp mot vintervikten nu.=)

#10 vad roligt=) ja jusst nu söker jag illervakt för slutet av november början av december för då ska jag till stockholm och en snabbis till timrå först så då kanske man kan kika förbi.

#11 Kan inte Sicci va illervakt?=) Jamen gör de, hör av dig några dar innan så jag vet att jag ä hemma då=)

#12 nja har kollat med henne men hon har fått hem andra små bollar nu som illrarna skulle äta till middag. så hon vet ej om hon vill och det förstår jag ju.

#13 Jasså jo det förstår jag, är det råttor? Skriv en tråd om att du söker illervakt så kanske det finns nån som kan=)

nej inga råttor. chillor

Aha dom är så söta=)

#16 japp hon köpte två stycken och efter två dagar hade hon tre när hon vaknade=)

#17 Jasså
Va en av chillorna dräktig?!

#18 hehe japp och det visste inte han som sållde dom heller. så vi får se om hon kan passa pälsarna annars får dom vara hemma med svärmor men då får dom inge socialt utan hon ger dom bara mat och vatte och rensar lådor.=/