Iller iFokus

Iller

Etikett: försäkringsfrågor
Läst 754 ggr
Grodan
0

vilken klubb ska jag gå med i?

Vilken klubb ska jag som vanlig hederlig tamillerägare gå med i?

Jag kanske vill gå på någon träff, någon utställning - mest för att kolla läget - men främst få en trevlig tidning med skoj att läsa och kanske lite nya vänner.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Madde
0

Var i landet bor du? Försökte söka på ditt ställe men kom inte så långt. =)

Visserligen kan man vara med i flera föreningar oxå. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

emoflickan
0

Instämmer med madde, beror ju lite på var du bor, svenska illervänner har emst träffar o sthlm o skåne. men du behöver ju inte vara medlem för att få komma på träffarna :) och du behöver inte vara medlem i ngn förening för att vara med på utställningar heller =)

ferretgirl
0

Du kan välja precis som Madde säger, eller vara med i mer än en som jag. Fundrar också på att blir medlem i NIF (norska illerföreningen) och i DIF (danska illerföreningen). Kan vara kul att få lite material även från dessa föreningar.

klarsferrets
0

först vill jag nog säga det beror lite på var du bor men också hur långt du vill åka .

Skill har medlemar lite över allt i sverige

lika så stif .

du får gå in o läsa på dom olika föreningarna om vad doom gör och så.

tjälv är jag medlem i SKILLS och  stiff här i sverigre

Faxlin
0

Ja du, varför bara en? hihi
Det går ju att vra med i flera. Att gå på utställningar och träffar kräver inte medlemsskap, men man får oftast rabatter om man är medlem så lite tjänar man på det i alla fall.
STIF har ju IllerNytt tidningen, SKills har ingen tidning, men flera utskick där man får reda på vad som händer.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars