OT Vad är det här?
Jag var jättesjuk nyss… ja… den 28 september… idag är jag också jättesjuk…
Jag är iallafall inte förkyld (ännu) och det är ju tur, för det är så jobbigt… jag har "bara" feber nu… 
golf.ifokus.se

Oh :( stackare! Kanske den dar 8 veckors-grejjen som Sara hade ocksa?
// Amanda
Jag tror det är samma som jag har. Precis så gjorde det för mig oxå!
Först sjuk, sen frisk några dagar och så sjuk igen. Nu mår jag för tillfället bättre och jag hoppas verkligen jag kommer att må bra igen till Vikingildern.
Sara

Usch, ligger själv hemma nu. Hoppas det inte är samma sak jag har, ska ju till Egypten i två veckor och dyka snart.

Usch vad trist. Men många verkar vara sjuka nu. Är mycket skit som går tydligen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Just nu mår jag bättre… beror nog på panodilen jag tog förut… nu har jag bara ont i halsen… jag vill inte vara sjuk i 8 veckor från och till :(
golf.ifokus.se
Jag har också varit i den slängen ett tag nu. Sjuk i en vecka, blir lite bättre i några dagar. Hinner känna mig frisk 1 dag och sen sjuk igen.
Det vore lättare om man kunde ta vanliga värktabletter, men eftersom jag inte kan äta dem flesta så får man stå ut. Men men, jag är inte döende iallfall. Och till viking kommer jag varesig jag är sjuk eller ej ;)

Jag har iallafall varit frisk en vecka och kunnat vara med på 2 gympalektioner och varit med i en golftävling och spelat lasergame 
golf.ifokus.se