Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 199 ggr
Toya
0

Favvo artist?

hej! Jag undrar vem eran favoritartist är….själv gillatr jag Sebastian, Britney och Green Day

Faxlin
0

Allt som har med country att göra. Sedan lite sjuka artister som Björn Rosenström och gänget ;-) Är nog rätt allätare faktiskt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

domiino
0

jaaaa..sleaze,hair,pudel och 80 tals metal regerar i mitt rum =) alltså kiss,bon jovi, motley crue, warrant,msg osv osv listan är lång =)

holtz
0

säger som domiino..framförallt kiss och bon jovi..dom största är dock red hot chili peppers, följt av en massa rock, som tex. system of a down, blood hound gang och slip knot…fast favoriterna sen man va liten är mora träsk, haha =)

klarsferrets
0

jag håller med åsa o emelie det är den musik jag lysnar till eller rättare sagt får lysna till när man nu lever i hop med emelie o hon vägrar att flytta hemifrån så får jag lysna på allt och nu mer får jag lysna på någon kinesisk musik då min son Joakim har flyttat hem i gen så då blir det mycket musik här hemma

Madde
0

Jag är allätare. Lyssnar på det mesta. =)

Jo gillar shayne wards singel. Den sjunger man fint till i bilen. =)

Men när jag var yngre gillade jag mycket pojkband.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Theres
0

Kelly Clarksson, James Blunt, och allt som man kan sjunga med till (älskar att sjunga) radion i bilen är ju en favvis ;)

golf.ifokus.se

Therese-jhfd
0

Jag lyssnar på det mesta. Men några favoriter är: Alice Cooper, Iron Maiden, Edguy, Nightwish och så Rammstein.

Thaijna
0

Jag lyssnar på det mesta, beror på vilket humör jag är på. Men min pojkvän är artist och min favorit, så då blir han väl automatiskt min favoritartist ;P

Madde
0

Vad håller din pojkvän på med för sorts musik???

Flisa
0

Marilyn Manson, HIM, Murderdolls, Deathstars, Slipknot :) <3

Smeagol
0

Jag lyssnar på allt möjligt,, Ifrån elvis presley till eddie meduza. Jag gillar det mesta men Ramones är ju helt klart favvoriten!!

Madde
0

11: Ramones har gjort riktigt bra musik. =)

Flisa
0

Manson har gjort cover på Ramones The KKK Took My Baby Away, den är underbar :)

emoflickan
0

Less than jake, hatebreed, taking back sunday, lost prophets, my chemical romance..äsch listan blir för lång. musik är mitt liv förutom mina kära illrar!

Thyne
0

Jag lyssnar på det mesta förutom sånt som går på radion o grejer. Avskyr hiphop och pop och dansband och sånt :)

Jack Johnson är en klar favorit hos mej. Plus mej själv då om jag ska räkna så ;) Nejdå :)

Smeagol
0

Vad kul madde!! Känner typ ingen som gillar Ramones. Blir väldigt utstött när jag säger något om Ramones…hihih

#13 Flisa,.kan verkligen inte hålla med dig! Jag gillar Manson men den verisionen är helt värdelös. De ska vara Ramones som sjunger den!!

gameover
0

#13 men åååh, jaa, den är verkligen heeeeeelt underbar! fast hela han och allt han gör är underbart!

Madde
0

#16: Jag är den jag är och det står jag för. Så gillar jag ramones så gör jag det. Jag står även för att jag gillar Backstreet Boys.

Maria.G
0

Linkin park och evenecens!!! mycket bra

domiino
0

#19 kan hålla mmed om evenescence, dom är super bra!

Faxlin
0

hmm, jag är helt klart gammal. jag känner inte igen hälften av de grupper ni skrivit upp:-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

DG
0

Jag lyssnar mest på Rammstein, Deathstars, Dia psalma, äldre Nightwish (gillar inte 2 sista skivorna de ha gjort), In flames, Poets of the fall och sen en del finska grupper :)

ronja
0

jag lyssnar på allt möjligt.. men det jag aldrig blir trött på det är.. Linkin Park, Metallica, Limp Bizkit, Eminem mfl.. kommer inte på mer just nu..

Flisa
0

16# haha

17# haha visst är han? ;P Lite för gammal för mig, eller, ja, 26 år ;P

22# Sa någon Deathstars? Dom är riktigt grymt bra dom. Whiplasher och Bone W Machine dyrkar jag! :)

Thaijna
0

#9 Han gör mest covers nu, men ska börja göra egna låtar så fort han får tid till det. Han har redan skivkontrakt och så, och är mest känd i Norrland där han bor, men han ska försöka spela lite här i Västerås så han kan få spelningar :)

Ferret.YinniZ
0

Min Är Då Patrik Isaksson med fler:p

kramar

elinn
0

Jag lyssnar på allt möjligt. Johan (min sambo) har kommit dragandes med ganska mycket som jag inte trodde jag skulle gilla men som är superbra, men fråga mig inte vad för det vet jag inte, jag bara lyssnar =)

Men som de flesta andra så har ju självklart en favorit som jag aldrig tröttnar på och det är Meat Loaf. Han är cool och grymt bra =)

Bonzo
0

Käner lite som Åsa….vi är för gamla att känna igen alla artister som nämns här. Skrattande

Nädå….men jag är nog mest insnöad på 60-70talets musik..eller mestadels hårdrock rättare sagt… Led Zeppelin, Black Sabbath, Jimi Hendrix, The Who, Robin Trower, Cream, Deep Purple, Motörhead, Point Blank, UFO, Kiss, Leaf Hound, Free, November, Rush, Dio, Rainbow, Johnny Cash, Aerosmith, Cactus, Queen, The Sweet, Whitesnake, The Beatles….

Men lyssnar även på nyare saker som: Soundgarden, Pearl Jam, Nightwish, Christian Kjellvander, Evanesence, Alice In Chains, Evergrey, Abramis Brama, Svarte Pan, Siena Root, Audioslave, Astral Doors, Jet, Mustasch, Slow Train, Temple Of The Dog, Gov't Mule…..

HATAR hip hop och sån hjärndöd "dunka-dunka" dynga!!!!!! Och brutal-death-hardcore-grind-metal-spela 100 ggr fortare än vi klarar av-skiiiit…. Skrikandes

Flisa
0

haha, hiphop kan jag hålla med dig om att det är rent ut sagt… *rysa* Skrikandes death-metal kan jag dock inte hålla med om….. det är väldigt bra musik faktiskt, t ex. Deathstars klassas uppenbarligen som deathmetal/'dödspop' och de är väldigt bra Flört

smurfb
0

Deathstar är väl mer tramsig elektro-metal, usch.. tacka vet jag gammal klassisk dödsmetall som entombed, dismember osv Cool

Annars är ju favoritbandet över alla andra Hatebreed, elakare och tyngre  blir det inte!

Flisa
0

tss, det är musik det ^^

Borgarn
0

Ojj Gillar många :) några favoriter:
Marylin Manson <-------Bra låtar
The Ark <----Skön musik att lyssna på!
Takida  <------- Skön musik!
Robbie W<-------- Riktigt sköna låtar =)

-eM-
0

Jag lyssnar nog på ganska blandat men just nu är Takida storfavoriterna. Men lyssnar mycket på Jhonny Cash, Dixie Chicks och ACDC. Sen är jag lite utav en trance/house tjej.

JossanH
0

Ja ni, jag har en liten förkärlek till våra svenska trallpunkare (dom som blivit gubbar nu =P) så som big fish, Dia Psalma, Johan Johansson, KSMB, Mimikry, Charta 77, Coca Carola, 23 Till mfl.. Sen så gillar jag ju Winnerbäck sen 4-5 år tillbaka (gammalt bätte än nytt), Thåström och grabbarna…

Och så sist och för tillfället störst!!: Kaizers Orchestra!!! Superbt band ifrån norge. mycket cool musik, med en massa coola instument- och dom sjunger på någon skånsk variant av norksan! hehe!! kan det bli bättre?! jag såg en video med dom på norsk ztv för 3,5 år sedan ungefär och jag älskade dom 2 låtar som jag hörde. Sen åkte jag till roskilde och där skulle dom spela- och sen dess är jag fast!

Så har ni tröttnat på all skit i radio? besök deras sida och få en ny musikupplevelse!!Skrattande http://www.vertigo.fm/_artists/kaizers/

Sajtvärd på Iller.ifokus

Flisa
0

32# Äntligen någon som håller med mig om marilyn manson Skrattande

Borgarn
0

#34 Coca Carola, en av medlemmarna därs, barn går i min klass :P =)

Aelsklinn
0

Jag gillar mest punk. Både svensk och utländsk. Amerikanska favoriter är The Distillers, The Clash och Rancid. Svenska är Hets och Ebba förstås! Glad Köpte nyss en ny skiva med några som kallar sig Pascal. Aldrig hört dem förut, men det var skränigt och bra, precis i min smak! Ingen annan om gillar punk?

Aelsklinn
0

Jo! Nu såg jag att JossanH har lite mer min musiksmak. Eller snarare mer som min pojkvän, han är mer inne på svenskt.. Däremot verkar jag vara den enda i hela sverige som AVSKYR Lars Winnerbäck… *duckar för slag*

[tiiia]
0

lyssnar på det mesta faktiskt, dock är jag lite trött på "pop" och radiomusik överhuvudtaget för ögonblicket. så nu är det mest, green day, groove coverage, korn, marilyn manson, the kristet utseende och slipknot. Glad

Flisa
0

#38 Vi är isåfall två om att hata honom hörru Flört