Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 393 ggr
Faxlin
0

Anpassa privata sidorna

Snart kommer grabbarna bakom ifokus lägga ut en ny funktion som gör att man kan anpassa utseendet på de personliga sajterna.

I steg ett kommer man kunna välja bland ca 10 olika teman. Ett tema består av ett sidhuvud och två färger, dvs. precis som på intressesajterna.
Detta steg kommer alltså inte att kosta något extra. Utan det är något alla får. Snällt av grabbarna tycker jag.

I steg två kommer man - om man har iFokus plus - att kunna skapa egna teman genom att ladda upp ett eget sidhuvud, välja egna färger, bakgrundsfärg, länkfärg och kanske även teckensnitt. Personliga sidorna har ju sett lite trist ut när alla har exakt samma utseende, men nu ska det bli ändring på det.
Detta steg gäller alltså enbart de som betalar för att vara plus medlem.

Hur som helst ser jag detta som en otroligt rolig och god nyhet för alla oss ifokusare.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

UlrikaD
0

Ser jättesnyggt ut! Kommer förmodligen redan till helgen. Roligt med någonting nytt tycker jag.Skrattande

Aviendha
0

jätteroligt att det går frammåt =) Tror att presentationerna kommer bli mer attraktiva då, och det ger ju även mervärde som medlem. Kul!

skrollan
0

kul :) men då kommer du få stänga ner iFokus när dem gör detta va?