Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 885 ggr
Angel83
0

Illerevenemang i Malmö?

undrar om det kommer va något illerevenemang i Malmö inom den närmsta tiden? Glad illerträff eller något liknande…

Imorgon blir jag med iller, då flyttar Lilla My in Skrattande *längtar*

PatrikF
0

Bara ni väntar tills jag har fått mina illrar om två veckor Cool

MissNilsson
0

åh de hade varit jättekul! bor inte så långt ifrån :) o blev själv me iller för 5 dar senFlört skulle vara jättekul att träffa fler me illrar, vana som nybörjare så att man kan få lite tips öga mot öga, ^^ 

grattis i förskott! haha :D

Illercafe
0

Den 21 september kommer det att vara en träff på Järavallen mellan Barsebäck o Landskrona

MissNilsson
0

#3 ska man anmäla sej ? isf hur?

Illercafe
0

Jag ska skriva en egen tråd om det.
Vi brukar ha lite träffar där var och en tar med sitt egna fika eftersom vi inte är någon förening, därför behövs ingen anmälan men det är bra om vi har ett hum om vilka som kommer eller om man kollar av på morgonen så att det inte är inställt pga väder tex.

MissNilsson
0

okej! Skrattande låter jätteskoj!

Angel83
0

Hur tar man sig dit? har nämligen ingen bil, går det bussar? Glad

PatrikF
0

Om jag mot förmodan inte ska vara båtförare den dagen (dyka) så kan du få åka med mig.

Illercafe
0

Annars kanske det finns någon från ditt håll eller så hämtar jag gärna upp ifrån en station eller busshållplats.  Skrattande

Angel83
0

okej, det låter bra att det kan lösa sig på nåt sätt! Skrattande ska bli skitskojj! ser fram emot det Flört

ska alldeles strax åka och hämta min lilla pälsboll!!! hihi

MissNilsson
0

#10 hämtat pälsbollen än? Skrattande

ferretgirl
0

Ja, hon har varit och hämta henne, väntar också ett nytt inlägg här inne. Är nyfiken på hur det går, men My var jätte snäll här hemma. Så det tar väl någon dag eller vecka innan hon visar vad hon kan, och det är ju första natten som hon är borta från sin bror Otto och fosterbror Mr Miller.

Illercafe
0

Nu har jag lagt upp en tråd om träffen på Järavallen

Illercafe
0

Vi ska börja planera inför nästa träff som blir i oktober/november så har ni förslag på bra illerplatser runt om Malmö så bara hojta. Skrattande

Johan-
0

Ser verkligen fram emot att vara med på en träff snart:)

(lägg det gärna en fredag eller lördag nästa gång, är de enda dagarna i veckan jag är ledig;) )

Illercafe
0

Det ska vi tänka på Skrattande

PatrikF
0

Bokskogen är ju jättefint annars skulle vi ju kunna vara i någon av våra parker.

Illercafe
0

# 17. Bokskogen låter fint. Har du en bra vägbeskrivning?

PatrikF
0

#18 Följ vägen från Ikea till Bara, när man kommer till bara så finns det en besinstation till vänster och en väg till höger, sväng in på vägen och fortsätt till man har slottet på höger sida, sväng in på parkeringen på vänster sida…. där är bokskogen.

PatrikF
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Monty säger -"Hell no, we wont go"

PatrikF
0

-"Anna bär mig… är trött"

PatrikF
0

Fika

PatrikF
0

-"Hej kompis"

UlrikaD
0

#20 och 21 är ju helt ljuvliga!!Kyss

PatrikF
0

Nicke nyfiken

PatrikF
0

Was up

PatrikF
0

Come on.. vad väntar du på?

PatrikF
0

*Sniff sniff*

PatrikF
0

#24 Tack :)

Var ute och tog en tur med dom idag och bor nära en kyrkogård, Monty lyckades i ett obevakat tillfälle smita igenom stängselet och låsa upp haken till kopplet, så jag stod där med långt ansikte. Men han smet inte utan bara sniffade omkring bland gravarna och höll sig nära så jag klättrade över och hämtade honom ganska odramatiskt. Men gud vad hjärtat dunkade. Det var dock första gången jag har "plankat" in på en kyrkogård :)

PatrikF
0

Om ni undrar varför så många bilder är tagna på Monty så beror det på att Boston aldrig är still. Är dom inte suddig så har man skarpa bilder på en Illerröv eller en tass Skäms

PatrikF
0

Burar.. o en iller längst ner till vänster :)

#23 och frammåt är tagna av tjejen med hennes och min mobil

PatrikF
0

Crap, la ju upp bilderna i fel tråd Skäms Förvisso samma träff, dom skulle ligga i Järavallens tråd.

PatrikF
0

Var det ingen annan som fotade?

Johan-
0

Hur blir det nu, är det något på gång i malmö-trakten?:)

Illercafe
0

Ja helgen v 44 tror jag det är så kommer Svenska Illervänner att vara på zoozity i Malmö och informera om iller. Är det någon som vill hjälpa till så pma mig.  
Annars har vi ingen promenad planerad än…. men det kommer snart, nu när jag äntligen har mitt schema.

Johan-
0

Hur då informera menar du?

Satmaran
0

#35 Ska iller medtagas till informationen?

Jag kan ju ställa upp med Salamisen och kanske Salsa, hmmm?

Illercafe
0

Vi berättar om illrar för besökarna om iller som husdjur och låter dom klappa illrarna. Så klappvänliga illrar får mer än gärna följa med.
Skicka gärna ett pm till mig om ni kan hjälpa till och vilken dag ni kan stå så att vi inte blir alla ena dagen och ingen dagen efter.