Någon som vill ha en Lump???
..som rubriken lyder… nån som vill ha en Lump? Tyvärr har jag inte råd att betal den som tar honom särskilt mycket, men lite ska jag nog konna skramla ihop som kompensation 
Kom just hem efter en lååång dag på jobbetm, helt slut. När jag åkte tidigt imorse lämnade jag en relativt ren och snygg diskbänk efter mig… nu ser dne ut så här…. och jag oooorkar inte ta tag i det…
jäkla ludde pest säger jag bara… .hur han tagit sig dit upp har jag ingen aning om.. som vanligt
mina stackars nyköpta fina basiluskar :( må de vila i fred
mina stackars nyköpta fina basiluskar :( må de vila i fred

#2 stackars dej…
Jag är inte avundsjuk, men någon har haft roligt i alla fall!! Tur att vi har våra i deras rum om vi är borta en stund under dagen!!

Men, om du tar Cliff ,då har du två och kanske, tröttar de ut varandra då.
Deeas rum? det var ett spännande koncept.. här kör vi med "mattes rum- garderoben"… känner mig rätt utmobbad av pälsmaffian 
#4 nice try, ludde har redan fått förstärkning i form av avanti… och de bor i varsitt läger så alltid e det någon 
Beklagar sorgen. Kan kanske ställa upp som avbytarhem, så du får vila upp dig lite ;) Och jag får lite perspektiv på saker då mina är jobbiga när de skrynklar täcket ;)
Paulina
#7 absolut! kan jag dumpa honom för en kvart sen? 
Ja f**, jag har vart ledig hela dagen. Make it 30 minuter sen ;)
Paulina

#5 men det va ju snällt att du fick garderoben iaf!!
Ännu bättre!!! Hur trivs ni ihop? :P sköter han sig?
Ännu bättre!!! Hur trivs ni ihop? :P sköter han sig?
Han välter huset och får mig att röra på fettet, precis vad jag behövde =)
Paulina
#13 strålande..då kan jag ta av mig störtkrukan och kliva ner från kylen med andra ord?
#14 Ja för tusan. Du kan tillochmed ställa ett gals vatten på köksbordet utan att använda betong för att stadga det ;)
Paulina

Ähh, lite Ludde har ingen dött av. Han finns för att hålla matte i form. Släkten här säger att de vart tränade till det redan när de låg i magen. Därför de är så aktiva.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag vet hur han tagit sig upp :) Dodge gör likadant… smög på han och såg hur han gjorde, heheheh. En jävla balans har tjockisen, hahahah

Haha…men herrejösses :P
Så kan det gå när inte haspen är på.
Fast i det här fallet har nog både haspar o lås o larm inte funkat.
Han är…lite väl smidig ;o)
O uppfinningsrik *flinar*
Jag visar Chaos bilden o varnar för att gå i pappas fotsteg.
Han får vara varnade förebild så har det gjort någon nytta ;o)
haha, det är jobbigt när dem kommer upp på diskbänken, vi har turen att skrollan vara vill dricka ur kranen, leta efter rester i slasken och sno diskproppen ;)
Allora har ärvt det där av sin pappa iallafall, idag skulle jag baka ciabatta och kom in i köket så står illerfan och krafsar på den jäsande degen, hur kom hon upp? Antingen har hon ett Jetpack gömd någonstans eller så har hon förvärvt flygar kunskaper på egen hand.
Misstake var för övrigt uppe på diskbänken härom veckan och fångade gummiploppen man har i diskhon. Hon klättrade på diskhanddukar och handtag, Luddes lilla flicka det med.