Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 517 ggr
cannaydia
0

Två 3åriga illrar omplaceras

En pastellfärgad hona och en vilfrägad hane söker permanent hem tillsammans. kastrerade och vacinerade. Försäkrade. Snälla och lugna behöver dok bli påminda om lådans funktion och användning. Finns i sthlm.

För mer info maila: murgronan@gamil.com eller ring: 073-6764436

AlbaStiffler
0

Cannydia, om du har tillgång till det, kan du inte lägga in foton i alla omplaceringannonser? Har en känsla av att såna annonser funkar bättre av någon anledning. Vad duktig du är förresten som ordnar och fixar med alla omplaceringar! :-)

ferretgirl
0

Puttar upp Illerns inlägg till dig. Han söker för en iller för en annans räkning. Hon bor förvisso i norrland någonstans, men kanske kan hon ta sig till Stockholm. Inlägget heter "Omplacering/valp önskas skrivit av Illern"

cannaydia
0

#1 ja vet att de kan va lite svårt att skilja på privat och förening, de enda som skiljer är väl mailadressen. just denna annonbs skötes privat tills vidare.

Att lägga in bilder på omplacerings illrarna är något jag försöker med, dok har alla akuthem inte digitalkamera och kan ladda upp foton. Tack för posetiv kritik, mycket snurrar runt i ens huvud med alla omplaceringar just nu, men man jobbar ju för illrarnas skull på den biten.

becka89
0

jag kan inte mejla till adressen.. Jag och pojkvännen är väldigt intresserade

cannaydia
0

#4 testa maila min gamla adress då: illerthekiller@hotmail.com

becka89
0

#5 aa det gick har skickat nu :D

Smex
0

åhhh vill ha!!!!!!!!

Men måste bli av med en först innan det kommer fler under mitt tak.

cannaydia
0

Alla svar jag får vidarebefodras till ägaren av dessa illrar, så det är alltså inte mig ni får svar av. *så att ni vet*

fridaas
0

Hur har det gått för dem?

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

becka89
0

åhh har inte fått något svar ännu :/

becka89
0

hur går det för dom?

cannaydia
0

De finns ännu kvar, alla svar som inkommer vidarebefodras till nuvarande ägare av illrarna och h*n får själv ansvara för att besvara inkomna mail.

cannaydia
0

Denna tråd kan låsas då den ej är aktuell längre. Tack.