Murgrönans sista valpkull 2008 är nu född
Viltfärgade valpar av båda könen söker nya hem efter den 14 oktober. Veterinärbesiktigade, chippade och registrerade. Vi finns på Gotland med fastlands möjligheter, www.murgronan.info.se
För mer info maila murgronansilleruppfodning@hotmail.com eller ring 073-6764436
oj vilken sen kull :)

Finns det några hanvalpar som inte är tingade? 
Har du någon Honvalp som kan bli min nya vän ?? :)

#1 Det är väl honans andra kull i år så det är inte så sent då.
aha, trodde inte man burkade ta två kullar på samma år, trodde det var en annan hona.
Rycktet har tet sig snabbt ser jag. Det stämmer det är Frejas andra kull i år, dok en annan hane än den tidigare i år.

Vilka härliga mörka nosar!!!
Jag längtar redan till våren, när vi får valpar i huset igen. Tror att Salami kommer att göra riktigt stiliga valpar :)
Önskar att jag hade en riktigt mörk hona, med en fin svart nos men det blir det ju aldrig här inte. Fast rosa små nosar är ju också gulliga ;)
Dvs det är Frejas 4:e kull inom loppet av ungefär 17 månader.

#7: Exakt rosa små nosar är sött det med. Annars har jag mörknosade töser här :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#8 oh my- det var många det….
Sajtvärd på Iller.ifokus

#9 Inled mig icke i frestelse, du förledande kvinna =))
Jag aktar mig noga för att öppna potentiellt farliga bilder, he he.
Detta var ett misstag. Jag insåg inte faran förrän det var för sent, och nu sitter man här och trånar efter mörknosad flicka igen, suck!
Ständig kamp med denna kroniska åkomma som jag tror benämndes Illerus Idiotikus i en annan läsvärd tråd, hrmpf ;)
Kan ingen finna bot???

Lite OT men ändå. Satmaran, ska du ta en kull på din hona som är mamma till den honan som dog? Obducerade du henne?
kan annons trådar aldrig få hållas på annons nivå?
jag har ännu ett gäng valpar som söker hem tids nog iaf.
Bilder kommer snart på de 5små viltfärgade småttingarna.
Aaaaaaw va söta ! :)
Så räliga valpar…. tycker inte om såna kryp så ta inte med dom om du kommer hit 

Har du fler bilder? Spännande att se hur mcket dom ändras i färgen för varje bild.
#20 bilder kommer bara haft problem att ladda upp dm på datorn men ska försöka göra nytt försök ikväll. Färgerna varierar på dem ifrån mörk till ljust viltfärgade, nyansen e störst på tjejerna…

vem är pappa till dom små sötnosarna?
Urk så söta!
*dreggel*
Sara

#30 aha tackar=)
åh så underbart söta!
men jisses vilka sötnosar!!!

Hanna. Det är brorsan till min Tjejen. Fin kille. Har själv varit grymt sugen att låna honom.

ah så söta!! :D här blir man bäbissjuk till tusen! 
Valpisar med föräldrra bugar o bockar o hälsar att sötare ska de än bli :-)
Sarah de stämmer bra att de är Tjejens bror.