Iller iFokus

Iller

Etiketterillern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 1470 ggr
sarae
0

Illrar på Raggadish

Måste bara få skvallra om att det kommer att vara illrar med i programmet raggadish på tvåan, den 17 maj (tror jag att det var!)Glad

TottsiGirl
0

Hihi å va kul :D Då får vi hoppas att man kan lyckas komma ihåg detta.. hmm minnet e ju bra men kort!! Men peppar peppar det kanske går :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

-eM-
0

Vems illrar? :D

Faxlin
0

Va? Vilket program är det? Vilken kanal? Och vems illrar som -eM- frågade. hihi
Nyfiken ju. *fniss*

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

det är tv2 den 17 maj . Skrattandenu är det din tur att våndas lite du lät ju alla få vänta på tävlingen så det så Skrattande. Men det ska bli kul att se

Faxlin
0

*Asg* Men va? Jag våndas? Nu är du inte snäll. *Asg* Jag som är sååååå snäll. hihi
Aldrig retas jag heller. *fniss*

Audiatur et altera pars

sarae
0

hihi…måste faktiskt skvallra om det med!Flört

De har Filmat Hanna Lämås under helgen, sen filmade de illrarna i slottskogen och illrarna som är med är: Sam, Arwen, Sol, tengel, sunniva, bommse och hubbe sedan är mina bebbar Buffy och Stitch med…så nu kan du gotta dig ordentligt Åsa! Flört

klarsferrets
0

oooo jag som tänkte att Åsa skulle få våndas lite  hihihi

sarae
0

hihi….men jag kunde inte låta bli Flört  lite dålig på at hålla hemligheterFörvånad

klarsferrets
0

aja dig

Faxlin
0

#6: Tack sååå mycket Sara, så hade de inget för att de retades med mig heller. hihi

Audiatur et altera pars

Madde
0

Jag måste spela in Raggadish när det kommer. =) Glömde ju bort det som var på tv4 i morse. Så jag får kompensera med att spela in den 17maj istället.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Madde
0

Puttar upp den här så att den inte glöms bort. Eller jag ska säga så att JAG inte glömmer bort den. Generad Hehe.

klarsferrets
0

jätte bra madde för det är ju bara 3 dagar kvar o man kan ha glömt detta

Madde
0

Jag har ju lyckats missa 2 gånger nu så 3:e gången gilt får det inte bli nu. =)

klarsferrets
0

mm du är inte ensam att glöma av

Madde
0

Hehehe. =)

[Luna]
0

Påminn mig .. jag kollar på ragadich ibland. men lär väll missa de nu bara för de ska vara med illrar.

*längtar*

Madde
0

Ska försöka påminna mig själv och er andra om den 17:e. är det någon som vet vilken tid och kanal raggadich är på. 1 eller 2 har jag fattat att det är på men inte mer. =)

sarae
0

För alla med guldfisks minne, inklusive mig självFlört så påminner jag om raggadish imorgon på svt2 kl 20.30!! Hoppas någon kollar för jag lär ju glömma bort det i alla fall ;)

TottsiGirl
0

Känner mig oxå träffad av de där guldfiskminnet.. Så de får nog bli en postit lapp i pannan idag så kanske kommer jag ihåg att kolla.. Hopplöst när minnet är bra men kort!!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

tessa
0

onsdag, klockan halv niotvåan alltså - har jag förstått det hela rätt då? =)

Nettan
0

Sarae !  Jag ställer nu min mobil på kalenderlarm så jag inte glömmer. Jag glömde bort när lattjo lajban hade illrar med. Det ska INTE hända igen.. Ett tips bara Skrattande

Madde
0

Jag ska ställa min timer på min dvd idag så att jag verkligen inte missar det nu. För gör jag det inte idag kommer jag komma på det i morgon kl 21,00.

Faxlin
0

Vilken tid är det då??
Hmm, får väl leta reda på det kanske. hihi

Audiatur et altera pars

TottsiGirl
0

halv 9 åsa i svt 2

Faxlin
0

*Asg* såg det. Det första man blir blind på är ögonen. hihi
Missade helt att ni skrivit ut tiden. Generad
Skyller på iFokus abstinensen jag haft. hihi

Audiatur et altera pars

Madde
0

Ingen fara åsa. Alla får vi abstinens från iFokus när vi inte kan vara här inne. Eller jag kanske ska tala om mig själv rättare sagt. =) Haha

Faxlin
0

*Asg* ja här är det ruskigt jobbigt kan jag säga. Ruggigt jobbigt att vara borta härifrån. ;-)

Audiatur et altera pars

ang3lica
0

Till alla som lyckas missa programmet: Det kommer att gå två repriser. En på torsdag kl. 23.00 och en på söndag eftermiddag. Tur för mej eftersom jag jobbar i kväll och kommer att missa det..

Faxlin
0

haha, vilken tur. Då har man flera chanser på sig alltså. ;-)
Fast jag hoppas jag kommer ihåg det ikväll.

Audiatur et altera pars

TottsiGirl
0

Ja de hoppas ja oxå men ja minnet e ju inte vad ja önskar..:S men hoppas hoppas :)

Madde
0

Glöm nu inte Raggadish ikväll kl 20,30. Går inte att upprepa för få gånger. =) Hehe

DG
0

Fan, finalen i Top Model går ju samtidigt :(
Dock är inte den Scandinaviska top modellen så jättebra men jag vill veta vem som vinner när man har kollat hela omgången. Nu blir det svårt val…

Madde
0

Fast går inte finalen kl 21,00. Det är väl 2 program idag på Top model. För det börjar kl 20,00-21,00 står det DG. Skrattande Sen går ju Top Model i repris.

DG
0

Oooh, jag hörde lite fel i reklamen då. Va skönt!

Madde
0

NÄ det var jag som var ute och cyklade. Förlåt mig DG.Generad

TottsiGirl
0

Nu sitter ja framför tvn och väntar med stor förväntan :)

tessa
0

jag också Skrattande Tur att jag nyss loggade in här på forumet, annars hade jag garanterat glömt bort alltihopa! =)

DG
0

Nej, du har rätt Madde, finalen går 21:00, nu är det någon eftergrej på amerikanska topmodel. Ska strax byta till SVT2 :)

Therese-jhfd
0

Gahhh, nu börjar det och här sitter jag…

Madde
0

Hur många var det som såg Raggadish??

Själv så har jag spelat in det. Och jag hoppas att jag satte på rätt kanal nu. Annars blir jag arg på mig själv. =)

tessa
0

Jag såg det! Det var inte "mycket iller" som visades men Hanna är en superhärlig tös så programmet var väl värt att se.. =)

[Luna]
0

ja hon verkade jätte mysig. men jag ville se meeeer illrisar :)

trode de skulle vara värsta repotaget.

Nettan
0

nyfikna jag undrar vilka de andra tjejerna var ,. de som var hemma hos Hanna och käkade och sedan var med ut på krogen.

Man måste ju hålla lite koll på folk..*S*  Flört

UlrikaD
0

Har spelat in och ska se det så fort jag har vaknat!

Faxlin
0

Jag såg det också. Och kan väl hålla med om att det varit önskvärt med fler illrar. Men som sagts tidigare. Hanna är en jättemysig tjej så jag tycker programmet var jätte kul att se.

Audiatur et altera pars

sarae
0

De hade klippt bort mycket iller Gråter…de hade filmat ett par timmar i slottskogen tror jag…men jag fick i alla fall se min stitch i ett par sekunder ;) och eftersom jag inte var hemma  hjälpte det mot min abstinens! Flört Bättre lite iller än inget alls!  Å hanna är ju så go!

*L*
0

jag missade detta -.-

sarae
0

men det kommer en repris imorgon tror jag att någon har skrivit….

*L*
0

vad bra! puh!

*L*
0

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=32905 här kan man se på programet (:

Madde
0

#51: Vad bra *L* att man kan se det där för dem som missade det. =)

*L*
0

Jag vet att det e bra :P

Spindeln
0

Någon som spelade in Iller pgr som va på TV …

Skulle man kunna få en kopia

Madde
0

Nu har jag äntligen tagit mig tid och titta på Raggadish.

Måste hålla med om att det var synd att dem inte visade lite mer illrar. Men det var jättekul och se hanna. =)

werner
0

Sur jag blev går inte att hitta klippet :S hatar svts sök system

Aviendha
0

#56 Tror de beror på att de inte sparar mer än en viss tid, det var ju nåt å sedan nu, men jag håller med, det är verkligen trist.

Jag som såg hoppets lampa lysa när det dyker upp info om det aktuella programmet..