Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 1518 ggr
sofie
0

Trollvalpens Rigel "Örjan"

Idag ca 23:45 fick Örjan somna in. Veterinären kunde känna minst två stora tumörer genom att bara känna på hans mage. Och antagligen fanns det fler. Han va alldeles för svag för att orka med en operation och som förmodligen inte skulle hjälpa så mycke. Hade han inte fått somna in med hjälp av spruta så hade han gått vidare inom en timme och då fått lida. När jag tagit farväl och kom utomhus börja det blåsa och regna. Och det va för mig ett tecken från Örjan att han ville visa att han finns runt mig hela tiden och regnet va hans tårar att han va tvungen att lämna mig. Men jag vet att han har det bra nu, han behövde inte lida. Och han kommer tassa runt hemma och leka med sina systrar fast han inte syns. Han kommer ligga och sova med Göris och alltid vara med oss. Vi älskar dig Örjan och dom 2 1/2 åren vi fick ha dig hos oss är vi glada över. Du blev 5 år. Vi älskar dig gubben. Och du kommer alltid vara våran bulle.

Nettan
0

Åh Sofie, jag är så ledsen för eran skull. Örjan var en riktigt stilig pojke som många blev förtjusta i.

Många kramar

sarae
0

kommer aldrig glömma Örjan, sötare, snällare och tåligare iller får man leta över. må det låta hemskt, men jag är glad att jag fick vara med hans sista tid här på jorden. Han har det bra nu gubben, och som någon sagt tidigare; Gud tar bara de bästa.

Ceciliaolucifer
0

Så hemskt att sjukdomar ska ta våra älskade ifrån oss.
Jag beklagar sorgen och hoppas innerligt att han har det bättre nu.

Det finns inga ord som får tårarna att sluta rinna
Det finns inga ord som får hjärtat att sluta brinna
Älskad Saknad & Aldrig Glömd

Många kramar från oss

JossanH
0

ja, usch, det här är så fruktansvärt! 5år ung var han också.. Det är ju ingenting.. Gråter
beklagar verkligen sorgen. Hoppas det här är sista dödsannonsen på lång tid.. Så många änglar det finns runt oss nu.

Sajtvärd på Iller.ifokus

holtz
0

Jag beklagar sorgen, Sofie, Manfred, Göris och tjejerna!! Hans sista 2 ½ år kunde han inte fått spendera bättre än hos er!!!!!

AlbaStiffler
0

Stackars pojken, skönt att han fick somna in ändå… Jo ibland känns det verklgien som om vädret försöker säga en något när man varit med om något traumatiskt. Kanske sitter illrarna där uppe och blåser på en… :)

skrollan
0

Sofie, han hade inte kunnatr få det bättre än hos er, han fick mycket fina år av sina sista! R.I.P

emoflickan
0

åh sofie..o manne..jag är så ledsen. du om någon sofie vet vilken favorit örjan var för mig..framförallt för han var som en stor version av albin :) jag tror att dom har träffats däruppe nu..

stora kramar

Sara
0

Beklagar sorgen! Gråter

Sara

babsan
0

:'( vad sorgligt, jag blir helt tårögd när det är nåt djur som dör :(

han har det nog bra nu, å som sagt så hade han det väldigt bra hos er :)

RIP (F)

Faxlin
0

Beklagar så förlusten av en underbar kille. Men jag tror du har rätt, han finns med er ändå och han väntar på er.

Tänker på dig.
Kram Åsa och gänget

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ferretgirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Usch vad ledsen jag blir, Örjan/Rigel har alltid varit en speciell iller för mig, då han dels var valp i min allra första kull. Men också då så mycket hände med just honom under hans första 4 veckor i livet. Ni som vill kan gå in på Busiga Iller Föreningens hemsida och där leta er fram till valparna historia. Den är berättad i jag form med Rigel/Örjan som huvudperson. Sitter nu här och gråter igen, det är många som har gått över till Regnbågs bron på bara en kort tid.                                       

babsan
0

#12 kan du inte länka hemsidan, så at man kan gå in å kolla :) ??

ferretgirl
0

Tack sara för att du länkar

Smex
0

usch vad hemskt. Säger som många andra. Hoppas att det inte är fler som försvinner. =(

Fina gamla Örjan =(

HannaM
0

Beklagar sorgen och skickar miljoner tröstkramar.

Norrskenets
0

Huga lilla Örjan, beklagar verkligen sorgen=´(

Theres
0

Beklagar sorgen =/

golf.ifokus.se

MissFerret
0

Jag är glad att jag fick träffa Örjan, Sofie… bara så tråkigt att du inte hann träffa Frasse. Jag sitter här i samma situation som dig och har precis förlorat min älskling. Jag vet hur du känner och mår.
Men Örjans morbror Frasse tar väl hand om honom där i illerhimlen sååå lååångt, lååångt borta!
Vi skickar stooora *KRAMAR* till er alla !
Vi tänker på er !

[tiiia]
0

beklagar sorgen :'(

NinaS
0

*stor kram*

Tesan
0

Beklagar er förlust..

Sarah
0

Åh vad sorgligt. Tänker på er massor. Ta hand om er, Kramar i mängder.

Madde
0

Gud vad ledsen jag blev för eran skull. Beklagar verkligen eran sorg. Vet ju hur mycket örjan betydde för er. Gråter

Är det något så vet du att jag finns här. Skickar över mitt nya nummer som jag kommer ha från och med den 8 september.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

elinn
0

Usch vad hemskt. Beklagar verkligen er sorg Sofie och Manne.

Tänker på er!!!

sofie
0

Idag ungefär vid den här tiden för ett år sen somna våran älskade Örjan in. Vi saknar och älskar dig ännu gubben.

Ceciliaolucifer
0

jag tänker på dig Sofie, jag vet vad du går igenom..

Faxlin
0

Tänker på dig Sofie. Det är tungt att mista sina vänner.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jenahbella
0

beklagar sorgen :( *många kramar*

Gilla
0

Beklagar sorgen :o((

AlbaStiffler
0

Tiden går fort… vad söt han var… :-(

skrollan
0

Ferretgirl, vilken underbar sida! Har suttit och grinat, kan inte sluta tänka på mina älskade djur som lämnat oss. Alla ägare har skrivit så fint om sina djur! Vi har dem ju trotts allt bara till låns Gråter

ferretgirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack #33# den var helt underbar att få skriva den i en illers namn. Rigel var en väldigt speciell iller för mig då det hände så mycket i hans liv som liten valp.

På fotot är Rigel och hans syskon vid mathon, dom är här ca 5-6 veckor gamla.