SEMESTER PÅ G!
Ja, nu är det bestämt.
I december blir det ca två dagars flygplansresa till andra sidan jordklotet i hela en månad! Vi åker till Sydamerika, och då är det mitt i sommaren! Jisses vad skööööönt, sitta vid poolen hela dagarna medans ni får sitta i sverige och fryyysa :D ja, för er som inte gillar vinter då ;P
Det enda dåliga är att pälsen inte följer med ;____; Huuur ska jag klara mig utan min myser i en hel månad?! Ingen som kommer att ligga och pussas när man tittar på tv ;__;
Hihi, jajaja, tänkte bara berätta det eftersom jag är så glad att vi ska dit!
Jag tycker du är lite feg som inte vågar härda ut vintern.. Fast gud straffar jue vissa syndare direkt.. Du fick jue inte ta me dina illrar. ;D
ÅHHH va kul! e nått så fruktansvärt avundjuk! Något speiellt land du ska till, eller bara resa runt i underbara syd amerika?

åh, vad härligt med en hel månad!! själv åker jag till Egypten på söndag och blir borta en hel vecka från min lilla tös (kommer längta ihjäl mig efter henne!)… så jag kan bara tänka mig hur jobbig illerabstinensen blir under en hel månad!!

#1 hahahaha, men det är ju så kaallt :P och håller så länge.
HAHA, ja åh vad syndigt :P fast nu stämmer det ju
Men erkänn att du också är liiiite sugen på att åka till ett varmt ställe och sitta och bara ha det skööönt! inget jobb eller skola att oroa sig för! värsta.. ;P
#2 hihihi*flina*
Vi ska till Santa Cruz, ligger typ mitt inne stan.
Det blir väl att åka runt lite där :D
Så ska vi upp för värsta berget som tar typ.. halvtimma att komma upp med bil? och så finns det små söta stugor osm man kan bo i och längre in finns det vattenfall och ååh<33 så ser det ut->
#4: Ja jag e jue iofs inte så mkt för värme.. funderar på att åka upp till whistler i kanada och åka MTB jag istället.. svårt o timea in så nära vintern som möjligt bara.. för där kan de tydligen slå om från barmark till 1m snö över natten. ;)
Jag har ju samma problem. Vi åker ju till Chile 5 januari och blir borta 1 månad. Förstår inte heller hur jag ska kunna leva utan mina illrar. Kommer bli jättetungt.
#0: Har du fixat illervakt än?
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#6 oh, vad kul!
Vi får sitta och lida med varandra ;o
Har du släkt där eller ska du bara vara borta på lååång semester?
Nja, min bror säger att han kan vara vakt, men han kommer ju aldrig orka komma hit tidigt på morgonen och torka upp bajs som hamnar utanför lådan osv. Får se om et är några som kan tänka sig att erbjuda sig. :>
#5 värsta.. fan vad kul! (;
Hihi, ja, om jag ska vara ärlig så gillar jga inte värmen så mycket heller, inte vintern heller :P Höst ska det vara, lite mulet och lite kallt<33 Typ lite som det är nu 

#4 Åh dom bilderna såg ju bara för underbara ut =) Hoppas verkligen semestern blir härlig =)
Jag har inte släkt i Chile. Men hon vi åker med är chilenska och hennes mamma bor i santiago. =) Så vi kommer bo fint. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#4 Åh, det påminner lite om när jag var i Thailand förut och hälsade på mina släktingar. Vi åkte bil upp till bergen, och det tog en evighet. Men där uppe var det jättevackert. Det var regnskog och det var en massa vilda djur överallt och ett jättefint vattenfall fanns det också. Och på nätterna åkte vi ut med bil för att kolla efter vilda elefanter och tigrar. :) Det var härligt!

Hur har det gått, har du hittat illervakt?
Måste ju finnas någon här inne som kan öppna sitt hem. Jag har redan lovat bort mig som semesterhem någon gång i vinter. Har inte ens koll på när jag ska vara vakt. ;-) Men jag tror det var tre veckor jag skulle vara det i alla fall. hihi
Ja du ser hur jag är.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars