Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 368 ggr
Faxlin
0

Förslag på tävling

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja alla medlemmar söker förslag på en tävling vi ska kunna ha här på sajten. Tänkte på detta sätt be er komma med förslag på olika tävlingar. Så väljer jag ut en att börja med, så kör vi de andra sedan.

Pris till första tävlingen kluras på ännu. Kanske ett graverat illerglas? Eller någon skål. Jaja, säg vad ni tycker. Sajten är till för eran trivsel och för att ni ska trivas. Ge mig tips och råd.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

*L*
0

roligaste iller bild,mysigaste illerbild, bästa iller in action

roligaste historian m.m finaste iller teckningen

Faxlin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eller kanske en skål blir ett bra pris? Vad säger ni?

Audiatur et altera pars

elinn
0

Ja även om just den bilden inte blev så bra Åsa så tycker jag det du gör på glas är helt fantastiskt. SÅÅÅ FINT!!!!! En skål skulle bli ett jättebra pris i tävlingen/tävlingarna Kyss

-eM-
0

Jag håller med Elin!

Faxlin
0

Okej, då kör vi på att första priset i tävlingen blir en graverad glas skål.

Bra nu är vi en bit på väg. Nu vill jag ha massor med förslag på tävlingar.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Therese-jhfd
0

Några förslag på tävlingar:

1) Bästa hemmagjorda leksak/sovplats/etc etc till iller.

Förklaring: De som vill vara med och tävla skickar in bilder på sina bästa hemagjorda grejor till Åsa och så väljer hon av dem ut tex tre prylar som vi övriga får rösta fram sin favorit ibland… Hmm svårt att förklara hur jag menar. Generad

2) Lär din iller ett trick.

Förklaring: Vi kommer överens om ett trick som vi skall försöka lära våra illrar, tex spela död, apportera… Den som först lyckas lära illern tricket i fråga vinner. Givetvis krävs bildbevis. Flört

Haha, vad barnslig man känner sig. Men jag tänkte lite som så att det är tävlingar som alla tjänar på. 1:an genom att man får en massa superbra tips på vad man kan hitta på för att göra tillvaron roligare, lättare, mysigare för illrar/illerägare. 2:an bidrar till att ett antal illrar kommer att aktiveras… Skrattande

Faxlin
0

Låter som super bra ideér båda två.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

tessa
0

Superbra ideér Therese!!! Blir sugen på det du beskriver, bara genom att läsa och det är ju en god början.. Flört

Mvh Tessan

Faxlin
0

SkrattandeJa, visst är det.

Så nu kan ni börja hålla ögonen öppna för snart drar iller i fokus igång sin första tävling, men förhoppningsvis inte den sista.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

*L*
0

jätte bra ide!

Madde
0

Finns det någon mer som har något förslag på olika tävlingar här inne?? Alla förslag är välkomna. Skrattande

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Weazel
0

Hva med beste bilde? F.x. sommerbilde med tema badende ilder, ilder og blomster, ilder på stranden eller noe sånt? Eller vinterbilde? Eller sovebilde hvor man stemmer over søteste sove-ilder eller merkeligste sovestilling?

Madde
0

Vinterbild har vi haft. Och nu är det Vårtema.

Vad kul att du kommer med förslag Weazel. Skrattande

nisse
0

vaför inte köra med snyggaste klädstil? vi har nog alla någon gång tagit på dom kläder så vaför inte tävla om den finsate påklädda illern?

Madde
0

#14: Det var ett roligt förlag Nisse.

Faxlin
0

Ohh, skojigt med mer förslag. Så nu håller jag på och klurar över nästa redan. hihi
Och vad skulle jag göra utan era förslag? Få stora problem jag lovar. hihi

Audiatur et altera pars

Madde
0

Tänkte höra om det är någon som har något förslag på tävling???

Faxlin
0

Japp, vi har ju fått in lite extra vinster här så nya tävlingar är av intresse. ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Ja just det ja. De var ju riktigt fina priser. =) Nästan så man själv vill vinna det. =))) Så nu gäller det att ni slår era kloka huvuden ihop och hittar på lite tävlingar. =)

Faxlin
0

Fast du och jag har svårt att få vara med och vinna något Madde, vi får vara glada för att vi får fixa åt de andra. hihi

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Kom på en sak. Kanske är det någon annan som har ett förslag på tävling som de själva kanske vill hålla i med pris och domare. Då får ni höra av er till Madde eller mig så ska vi se vad vi kan fixa. ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Puttar upp den här tråden i fall att några har några förslag på tävlingar. =)

Theres
0

Fototävling, ta kort på solnedgång, vackraste kortet vinner, lätt =)

golf.ifokus.se

Madde
0

Ja det skulle kunna vara något. =)