försäljning på IT
klarsferrets kommer att ha försäljning av hängmattor. skyltar ide-brickor. pins knappar. kylskåps magneter. o iller kläder med mera.
det fins kort på min sida här på forumet att titta på under foroalbumet.

Skojigt, ser fram emot att få handla lite av dig igen. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

mm o jag hoppas du har med dig massor av nyheter så man kan få ev beställa mer av dina fina saker du gör

vad kommer skyltarna att kosta? kan man beställa så att dom finns klara på it?

Ja, vad skull t.ex. en skyllt med ''eM's vildar'' kosta?

uppfödarenamn.namn.dag.månad.år: 80 kr
namn. dag, månad.år 65 kr
egen text från 80 o uppåt
om du är medlem i SKILLS så är det 10 kr billigare men då måste du uppge ditt medlems nummer.
maila mig på klarsferrets@telia.com
du slipper ju frakten

Okej, tack för infon!
Kanon det där med skyltar. Hmm måste kolla om jag ska beställa någon sån till IT.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Blev lite nyfiken nu, va e d för skyltar ni pratar om. Kan man se bild på som nånstans?

ja om du går in under album så har jag en del av skyltarna som vi gör även lite annat oxå

*rusar dit o kikar* :)

Du kan komma hem till mig och titta annars :)

Jag va dit o kika lite, men kan ju komma ti dig o titta oxå…
Dom va riktigt fina… :)

tack ska försöka att hinna med o ta kort på dom skyltarna jag gjort ska fråga Åsa om jag får lägga ut bilder på det hon har bestält.

haha, japp självklart får du göra det. Och jag lovar er, skyltarna är sååå snygga. Ett riktigt hantverk. ;-)
Audiatur et altera pars

putar upp om det är någon som inte sett detta
när kan man senast beställa något ac. så du hinner få de klara till IT. då tänker jag på skyltarna.

jag måste ha in det före den 19 september . orsaken är att jag ska till Frankrike o kommer inte hem förän den 5 oktober .
#16: Då är jag med. =)) Bra att vi får veta ett sistadatum. =)

putar upp den här i fall någon önskar att beställa en egen skyllt.
då det börjar att bli lite ont om tiden . jag behöver ha det före den 19 sep annars hinner jag inte att fixa till IT

Bara titta på mina skyltar så ser ni vad fina de är. Klart något som pryder buren ;-)
Audiatur et altera pars