Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 298 ggr
Koopie
0

Vart hittar mab burar?

Vart ka man köpa såna där burar antingen dom med 2 våningar eller dom jättehöga med en zickzack gång som går uppåt om ni fattar.. Har letat runt, ska man köpa dom på nätet eller i djurafär… Vill ha en så stor och bra bur som möjligt, en bur som en iller ksulle kunna vara i när man städar eller nån timme om man ska ut… HAr sett att folk har visat storaburar här, så visa gärna upp eran bur och berätta hur man kan få ag på den!!

sarae
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…finns några trådar om bra illerburar här på forumet…annars kan man alltidd kolla blocket…jag har en utställningsbur jag köpt billigt på Jula….den är däremot inte illersäker om man har en liten iller…så jag har säkrat den med ståltråd och eltejp så de inte skadar sig…men det funkar bra på utställningar etc.

JossanH
0

Jag köpte den genom ett gäng nere i skåne som skickade efter 10 burar- sen fick vi frakta den själv hit upp till östergötland. gav ca 2300 för hela kalaset (inredning inte inräknat)

Sajtvärd på Iller.ifokus

klarsferrets
0

AMHS- illertorg har burar. bild kan du se under träffar och i tråden HC där ser du hur en sådan stor bur ser ut .

prata med Anette som har AMHS- illertorg så kan hon hjälpa dig .

Ramnesgjengen
0

Jeg har vært i kontakt med Anette Hillbiorn som har amhs illertorg. Hun kan skaffe flotte bur. Kjempe fint til utstillinger. Etagene kan deles slik at det er to bur i ett bur… Prøver å legge ut ett bilde på det.

Ta kontakt med Anette hvis dere er intresert www.amhs-illertorg.se

Trine

Faxlin
0

Ohh, den är sååå fin. 3600:-, oh, jag vill ha ett jobb. Då ska jag köpa en sådan.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars